به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

احمدزاده: بازی با فولاد برای ما سرنوشت‌ساز است

احمدزاده: بازی با فولاد برای ما سرنوشت‌ساز است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی با فولاد حساس است و می‌تواند به ویژه برای ما سرنوشت‌ساز باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان اظهارکرد: با وجود سرماخوردگی که داشتم، سعی کردم خودم را حتما به این نشست برسانم. درباره بازی فردا هم باید بگویم بازی با فولاد همیشه یک بازی خوب بوده و همیشه یک دیدار زیبا و تماشایی از آب درآمده است و فکر می‌کنم بازی فردا هم مستثنی نباشد.

وی ادامه داد: هر دو تیم می‌خواهند یک فوتبال تهاجمی و رو به جلو ارائه دهند و فکر می‌کنم شرایط فولاد و ملوان به نوعی نزدیک به هم است و این بازی می‌تواند کمک کند که شرایط ما کمی بهتر شود. این بازی حساس است و می‌تواند به ویژه برای تیم ما سرنوشت‌ساز باشد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: شرایط موجود ما نشان می‌دهد که توانایی گرفتن یک نتیجه خوب و ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به سقوط فکر می‌کنید؟ گفت: خیر، شرایط ما خوب است و دوست داریم که هر بازی هم بهتر شویم. امیدواری در اردوی ما بسیار زیاد است و طبیعتا باید حواسمان را خیلی خوب جمع کنیم و شرایط‌مان را از اینکه هست برای هر بازی بهتر کنیم و ان‌شاءالله کار به بازی پایانی و روزهای آخر کشیده نشود.

احمدزاده در پاسخ به سوال دیگری که چرا ملوان هر سال چنین روزهایی را تجربه می‌کند؟ گفت: من فکر می‌کنم ملوان نیاز دارد که ثباتی در خودش ایجاد کند. طبیعتا همیشه مشکلات مالی و اقتصادی، مشکل اساسی ملوان بوده است و امسال هم تنها حامی ملوان رییس هیات مدیره آن یعنی دنیامالی بوده و به تنهایی سعی کرده‌ است این کار سخت را به دوش بکشد و با تمام سختی‌هایش او کار بزرگی انجام داده است. شاید هر تیمی جای ملوان بود سال‌ها پیش به جمع تیم‌هایی مانند برق شیراز و سپیدرود رشت پیوسته بود ولی ملوان به واسطه عاشقانه و علاقه‌مندانش توانسته حفظ شود.

وی افزود: تاکنون در حفظ ملوان کار بزرگی انجام شده و این در حالی است که وضع مالی ما نسبت به تیم‌های دیگر لیگ پایین است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا، کنعانی، پورقاز و زارع را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و همچنین چند مصدوم هم داریم و احتمال دارید که نتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. ولی باید جایگزین‌های مناسبی استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
7
كار بزگى كه مى تونى انجام بدى برد رو به فولاد تحويل بده " تا كيسه نشى
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
ضمن احترام به تیم خوب و دوست داشتنی ملوان امیدوارم فولاد فردا پیروز میدان باشه
زمانی که احمد زاده مربی پیکان بود فولاد پیکان رو شش تایی کرد البته بعید می دونم بازی فردا بازی پر گلی باشه اما برد با حداقل اخلاف هم می تونه رضایت بخش باشه
Viva f❤❤lad
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
0
چرا در حال حاضر بختیار و افشین را نداریم ؟چرا کومه آ و خانزاده هنوز در تیم فولاد هستند ؟چرا هنوز مدیریت تحت تاثیر اسکوچیچ حقیر شده ؟
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
شما اسم این ... رو میگذارید مدیریت ؟؟؟؟؟
اسماعیل از اسلامشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
هرچند تیم فولاد قابل احترام است اما ملوانی ها همچون دور رفت سه امتیاز بازی را از آن خود خواهند کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها