به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

نیکولیچ: امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم

نیکولیچ: امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: امیدوارم فردا مقابل هواداران‌مان یک بازی خوب انجام دهیم و دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نناد نیکولیچ در نشست خبری پیش از بازی با ملوان، اظهارکرد: قرار بود این بازی روز چهارشنبه برگزار شود ولی با توجه به درخواست باشگاه ملوان و مدیرعامل محترم این باشگاه و همچنین جواب مثبت باشگاه فولاد و آقای اسکوچیچ قرار بر این شد که بازی فردا برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر نتایج خوب اخیر در وضعیت روحی بازیکنان این تیم تاثیرگذار بوده است؟ خاطرنشان کرد: بعد از برد اخیر مقابل سیاه جامگان کمی آرامش به اردوی فولاد و بازیکنان آن بازگشته است و امیدوارم فردا با حمایت هواداران‌مان مقابل چشمان آن‌ها یک بازی خوب انجام دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: ما یک سری از بازیکنان جوان‌مان دچار آسیب دیدگی شده‌اند که در بازی فردا حضور ندارند. سینا ربانی و مریدی از جمله مصدومان تیم ما هستند. همچنین عبدالله ناصری هم وضعیتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی گفت: آقای اسکوچیچ مربی سابق ملوان بوده است و شناخت خوبی از بازیکنان این تیم و خود تیم دارد و همان طور که تیم ملوان مارا کاملا آنالیز کرده است و نقاط ضعف و قوت ما را می‌داند آرزو دارد که این تیم ما باشد که از نقاط ضعف حریف حداکثر استفاده را ببرد.

نیکولیچ خاطرنشان کرد: جا دارد از کانون هواداران به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تشکر کنم و از آن‌ها می‌خواهم فردا نیز به استادیوم بیایند و ما را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر خیالتان از ماندگاری در لیگ آسوده است؟ عنوان کرد: امیدوارم این آرامش را داشته باشیم ولی تا پایان بازی‌ها نمی‌توانیم آسوده‌خاطر باشیم و امیدوارم با سه امتیازی که از بازی فردا به دست می‌آوریم با آرامش بیشتری وارد بازی‌های آینده شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
1
1
نخير ديگه ديره ! تنها وقتى خوشحال ميشيم كه شما و اسكوچيچ از خوزستان برين .
آبروى ما رو برديد اجنبى ها .
براى شما كرواتيا آبرو بى معناس .
اين بازيكنان بى كيفت رو با خودتون ببريد.
حقيقتا از فوتبال فولاد لذت نبرديم
.حتى اگه ملوان و استقلال رو ببريم.
بى فايدس
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
نه اشتباه نکن اگر ملوان و استقلاله ببریم شاید به مقام یازدهم برسیم. از کجا رسیدیم به کجا.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
2
بازی با ملوان بازی مهمیه
سه امتیاز این بازی خیالمون رو تا حدود زیادی راحت میکنه
بازیهای بعدیمون با استقلال و نفت و گسترش فولاد بازیهای نسبتا سختی هستن فقط ملوان و اس اهواز هستن که از بین حریفامون نیمه ی پایین جدولن پس باید امتیاز کامل بازیهای ساده تر رو بگیریم
هوادارا همت کنن تا ملوان رو شکست بدیم
F♡♡lad for ever
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
1
1
اخرین روزهاتان را در اهواز بگذرانید که از وجود مدیریت جدید حسابی کیسه ها رو پر کردین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها