به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

منصوریان: به استقلال موقعیت گلزنی ندادیم

منصوریان: به استقلال موقعیت گلزنی ندادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت تهران گفت: اجازه ندادیم استقلال خوزستان حتی یک موقعیت خطرناک گلزنی روی دروازه ما ایجاد کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار نفت تهران و استقلال خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: به لحاظ فنی به آنچه مدنظرمان بود دست پیدا کرده و استقلال خوزستان را پشت خط دفاع خود نگه داشته و اجازه حمله به این تیم نمی‌دادیم. مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و آنها را مجبور کردیم تا به بازی مستقیم روی بیاورند که می‌توانستیم در این نوع بازی آنها را کنترل کنیم.

وی افزود: خوشبختانه هم بازیکنان جوان و هم بازیکنان باتجربه ما در این دیدار خوب عمل کردند. ما ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. در بازی با استقلال خوزستان، به فوتبال ایران نشان دادیم که آبرو و اعتبارمان از همه چیز مهمتر است.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: با همه احترامی که برای تیم استقلال خوزستان و عبدالله ویسی قائلم باید بگویم که اجازه ندادیم آنها حتی یک موقعیت خطرناک گلزنی روی دروازه ما ایجاد کنند. در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده و کارهای تاکتیکی زیادی را انجام دادیم و از بازیکنانم به خاطر اجرای این کارها و خواسته‌هایمان در زمین تشکر می‌کنم.

منصوریان در خصوص 10 دقیقه پایانی بازی تاکید کرد: می‌دانستیم که توانایی مالکیت بازی را داریم و به همین دلیل می‌خواستیم از حداقل نتیجه بازی یعنی یک امتیاز دفاع کنیم و با توجه به اینکه تیم استقلال خوزستان به برد نیاز داشت و بی‌محابا حمله می‌کرد در صورت اشتباه آنها از آن اشتباه نهایت استفاده را کرده و حتی 3 امتیاز را به دست می‎آوردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
5
دفاع اتوبوسی و دفع توپ به هر شکل ممکن هنر نمی خواهد . با خراب کردن بازی کسی اعتبار بدست نمی آورد باید تو هر مسابقه مردانه جنگید حالا یا می بری یا می بازی ؛ این نوع بازی کردن شما ؛ بیشتر به نفع سرخابی ها شد !
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
4
واقعا حیف اسم مربی که رو امثال تو میزارن
مشکل اس خوزستان فقط تو عدم گلزنیه بعدش این به اصطلاح مربی میگه مالیکت توپ دست ما بود!!!
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
3
تيمت ناجوان مرد بود آقاى منصوريان
.بازى امروز رو خراب كردى زامبى
جی جی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
با سلام:)))))حالا چرا زامبی؟:)))با شروع بازی امیدوار بودم بازی یک بر صفر شود.می دانستم تیم علی منصور نه می تواند و نه میخواهد ریسک جلو آمدن کند،یک امتیاز رو گرفتند و امیدوار به کسب سهمیه ماندند.اگر تیم ویسی را آنالیز کنیم متوجه میشویم هنگام حمله تیم و از دست دادن ناگهانی توپ، همیشه دفاع چهار نفره خطی که بسیار هماهنگ عمل میکنند به همراه د/خسوس آماده پذیرایی از مهاجم صاحب توپ اند.اما متعجبم چرا اس خوزستان اینقدر عجول بازی می کرد!!؟از دقیقه۴۰شروع به ارسال توپ از هرنقطه زمین روی دروازه نفت کردند.که بیرانوند قدبلند براحتی همه را جمع می کرد.فقط منتظر اشتباه نفت یا گرفتن پنالتی بودم که یک بر صفر تمام شود چون متاسفانه با نگاهی کلی به تیممان به این نتیجه میرسیم ؛ دروازه بان قوی،دفاع آهنین،هافبک دونده وکنترل وسط زمین اما فقدان طراح ششدانگ،خط حمله ناآماده(جانفزا ، زهیوی،بیت سعید)اگر میبردند سهمیه تقریبا قطعی و قهرمانی در یک قدمی.افسوس و صد افسوس.اما ببینیم دوتا نور چشمی چند چند میکنند.کاش یک بر یک کنند.
hesham
|
United States of America
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
بازی تاخیری مدنظر انها بود از دروازبانشان تا مهاجم بعد میگه انها را پشت خط دفاع نگههشان داشتیم تمام کارهایشان در زمین فقط تاخیر ووقت کشی بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها