به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

هفتمین بازی بدون شکست نفت در خوزستان

رکورد شکست‌ناپذیری نفت تهران در خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت تهران طی هفت مسابقه اخیر در خوزستان طعم شکست را نچشیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت تهران که با وجود مشکلات مالی توانسته است تا رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا بیاید، در اولین روز از هفته بیست‌وششم به دیدار استقلال خوزستان صدرنشین رفت و با ارائه یک بازی تدافعی به نتیجه مساوی صفر بر صفر رسید.

نفت تهران تیمی است که با حضور یک مدیرعامل خوزستانی، پس از نمایندگان فوتبال خوزستان بیشترین تعداد بازیکنان خوزستانی را در اختیار دارد و طی دو سال اخیر نتایج خوبی هم در این استان کسب کرده است. نفتی‌ها طی هفت بازی اخیر که در خوزستان برگزار کرده، مقابل نمایندگان فوتبال این خطه آمار خوبی داشته و صاحب پنج پیروزی و دو تساوی شده‌اند.

نفت در دو سال اخیر با علیرضا منصوریان دو بار در اهواز به مصاف فولاد رفته و به یک تساوی و یک پیروزی رسیده است. مسابقه فصل گذشته این دو تیم در استادیوم غدیر به تساوی دو بر دو انجامید ولی در لیگ پانزدهم تیم نفت موفق شد فولاد را با حساب دو بر یک شکست دهد.

شاگردان منصوریان همچنین در فصل گذشته طی دو بازی در اهواز و مسجدسلیمان موفق به مغلوب کردن دو نماینده دیگر از فوتبال خوزستان در لیگ چهاردهم شدند. استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک و تیم نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر صفر در دیدارهای خانگی مقابل زردپوشان نفت تهران بازنده شدند.

نفت تهران که در آخرین سفر به اهواز موفق شده بود استقلال اهواز را با یک گل شکست دهد، در جام حذفی فصل گذشته نیز توانسته بود تیم استقلال اهواز که در لیگ دسته اول بازی می‌کرد را در استادیوم تختی این شهر مغلوب کند.

علیرضا منصوریان در یک عصر پنجشنبه بهاری توانست با ارائه یک بازی تدافعی مقابل استقلال خوزستان از تیم صدرنشین لیگ برتر یک امتیاز بگیرد تا برای هفتیمن بار بدون شکست از خوزستان خارج شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها