به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

شاهین‌طبع: قهرمانی‌مان قابل پیش‌بینی نیست

شاهین‌طبع: قهرمانی‌مان قابل پیش‌بینی نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: اصلا نمی‌توانم قهرمانی‌مان را در لیگ برتر پیش‌بینی کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مهران شاهین‌طبع در خصوص دو بازی آینده تیمش در مرحله فینال لیگ برتر کشور مقابل پالایش نفت‌ آبادان، اظهارکرد: ان‌شاءالله بتوانیم در دو دیدار آینده، بازی‌های بهتری نسبت به دیدارهای قبل‌مان انجام دهیم.

وی در خصوص فشردگی مسابقات در مرحله فینال نیز گفت: این فشردگی و فاصله کم مسابقات را در مرحله پلی‌آف هم داشتیم و تیم‌ها نیز قاعدتا تمرینات خود را بر این اساس می‌گذارند و ان‌شاءالله برای دو دیدار آینده نیز کاملا آماده هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: تیم ما در بازی نخست مرحله فینال، کمی ناهماهنگ بود ولی در بازی دوم، کمی بهتر شدیم. برای دو دیدار آینده نیز آسیب‌دیدگی‌های جزیی داریم ولی ان‌شاءالله به مسابقات می‌رسند.

وی درباره این گفته سرمربی پالایش نفت‌ آبادان که بازی در این شهرستان با دیدار در ماهشهر متفاوت خواهد بود نیز گفت: بله، درست است و بازی در آبادان متفاوت است و کار سختی در پیش خواهیم داشت.

شاهین‌طبع در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه پیش‌بینی می‌کنید که قهرمانی لیگ ازآن تیم شما شود؟ عنوان‌ کرد: من اصلا پیش‌بینی نمی‌کنم و کلا نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد و باید وارد مسابقه شویم و ببینیم شرایط به چه صورت است.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا می‌توانید کار را در دو بازی آینده در آبادان تمام کنید؟ گفت: این موضوع نیز مشخص نیست.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها