به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

ثامری: فینال آبادان بازی زیبایی می‎شود

ثامری: فینال آبادان بازی زیبایی می‎شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به تغییر تصمیم این باشگاه جهت حضور در ادامه رقابت‌های فینال، گفت: بازی در آبادان خیلی بهتر خواهد بود و شاهد یک فینال نزدیک و پایاپای خواهیم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حماد ثامری در خصوص تصمیم باشگاه به ادامه حضور در مسابقات فینال لیگ برتر کشور، اظهار کرد: من هم شنیدم که گویا روز گذشته جلسه هیات مدیره بوده است و طی صحبتی هم که با آقای مشحون (رییس فدراسیون) داشته‌اند، به این جمع‌بندی رسیده‌اند که ادامه دهند.

وی در خصوص دو بازی انجام شده از مرحله فینال و نارضایتی این باشگاه از داوری، گفت: من هیچ وقت درباره داور و داوری صحبت نکرده‌ام و درباره بازی‌های انجام شده نیز باید بگویم ما 10 روز پرتلاطم را در حال سپری کردن هستیم. ما در مرحله نیمه‌نهایی موفق شدیم تیم خوب و محترم شیمیدر را با تمرکز و استفاده از لحظات، شکست دهیم و بلافاصله هم وارد مرحله فینال شدیم. دو بازی انجام شده فینال، به ویژه دیدار نخست هم خوب بود و با توجه به توان بهترمان، بازی بهتری هم ارائه دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: ما در این بازی‌ها کمی از نظر توان بدنی کم آوردیم و پتروشیمی تا این جای کار توانسته دو بازی را ببرد. طی برنامه‌ریزی که ابتدای فصل داشتیم، هدف‌مان قرار گرفتن جزو چهار تیم بود و حضور در فینال هم بزرگترین کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم و اکنون هم که در این مرحله هستیم، بیشتر به دنبال ارائه بازی‌های زیبا و این که حریف از پیش باخته‌ای نباشیم، هستیم.

وی خاطرنشان‌کرد: از نظر بازیکن و تعداد بازیکن، پتروشیمی قابل قیاس با تیم ما نیست. ما در طی این لیگ موفق به شکست پتروشیمی هم شده‌ایم. این هفته هم، پنج‌شنبه و جمعه میزبان این تیم هستیم و مطمئن باشید بازی در آبادان با دیدار در ماهشهر متفاوت است و به طور حتم بازی در آبادان خیلی بهتر خواهد بود و شاهد یک دیدار نزدیک و پایاپای خواهیم بود.

ثامری درخصوص این موضوع که عنوان کرده بودید که پس از پایان این لیگ از پالایش نفت آبادان جدا می‌شوم، گفت: درست است و این یک تصمیم خیلی شخصی است و این قدر هم مهم نیست که به آن پرداخته شود. به هر حال من هم عضو کوچکی هستم که دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها