به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

مهاجری: به یک پیروزی ارزشمند رسیدیم

مهاجری: به یک پیروزی ارزشمند رسیدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در هفته بیست و چهارم به پیروزی ارزشمندی برابر استقلال اهواز رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رضا مهاجری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال‌اهواز در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که سال 94 را با پیروزی به پایان رساندیم و سال 95 را با پیروزی آغاز کردیم. امروز به پیروزی ارزشمندی دست یافتیم چرا که بازی برابر تیم‌هایی که چیزی برای از دست دادن ندارند، سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه برای پیروزی نیازمند تمرکز بالایی بودیم، خاطرنشان کرد: هر چه از زمان بازی گذشت شرایط بهتری پیدا کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که با بی‌دقتی آنها را از دست دادیم. در نیمه اول طراوت نداشتیم که البته این موضوع هم چند دلیل داشت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: ما مدتی از شرایط مسابقه دور بودیم و در روزهای اخیر هم به دلیل بارندگی‌های مشهد تمرینات خود را در سالن برگزار کردیم که همین موضوع موجب شد تا در نیمه اول نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و چند موقعیت به حریف بدهیم. به هر حال دو گل به ثمر رساندیم و گل‌های زیادی هم نزدیم تا بازی دو بر صفر تمام شود.

مهاجری در مورد شادی پس از گل بازیکنان تیمش و ضد حمله تیم استقلال اهواز گفت: خیلی باید حواس‌مان باشد تا سرمان کلاه نرود. داور تصمیم درستی گرفت چرا که ما در زمین خودمان مشغول خوشحالی بودیم و بازیکنان حریف بازی را آغاز کردند  اما خدا را شکر به خیر گذشت و گل نخوردیم.

وی با بیان اینکه هر بازیکنی اول باید خودش به خودش کمک کند، اظهار داشت: بازیکنان ما به خودباوری خوبی رسیده‌اند. جایگاه خوبی در جدول نداریم اما تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد و ملوان پایین‌تر از ما هستند و رسیدن به این جایگاه کار آسانی نیست. با پیروزی امروز ما به تیم‌های پنجم و ششم جدول نزدیک شدیم و امیدوارم بازیکنان جوانی همچون سالاری در آینده بهتر شوند و حق‌شان را از این فوتبال بگیرند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها