به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

پدیده 2 - استقلال اهواز 0؛ پدیده شایسته پیروزی بود

پدیده 2 - استقلال اهواز 0؛ پدیده شایسته پیروزی بود

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر – استادیوم ثامن مشهد
یکشنبه 15 فروردین 94 – ساعت: 16
پدیده مشهد 2 – استقلال اهواز 0
گل‎ها: یونس شاکری (61) محمدعلی مردانی (72)
داور: سید وحید کاظمی
کمک‌داوران: علی میرزابیگی و ایوب غلامزاده
اخطار: مسعود نظرزاده، محمدحسن مرادمند، محمدرضا ناصحی (پدیده) - علی هلیچی (استقلال)
تماشاگر: دویست نفر

پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، احمد آل نعمه، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، کریم احمدی (51- معین عباسیان)، میثم نقی‎زاده، مهدی خیری (61- بهمن سالاری)، محسن یوسفی، محمد علی مردانی و یونس شاکری (81- سپهر روزی طلب)
سرمربی: رضا مهاجری

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، عادل مسعودی، میلاد ربانی، عادل کلاه‎کج، پدرام اردلانی، طالب ریکانی (71- محمدجواد کردونی)، حسین ساکی (42- حسین بهرامی)، میلاد پاک‎پرور و علی بیگدلی (62- حمزه خضیراوی)
سرمربی: سیاوش بختیاری‌زاده

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و استقلال اهواز با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

پدیده مشهد با توجه به بازی در خانه طی چند دقیقه اول تهاجمی ظاهر شد اما این تیم استقلال اهواز بود که اولین خطر جدی را در دقیقه 15 برای تیم میزبان به‎صدا در آورد ولی علی بیگدلی نتوانست از پاس میلاد پاک‌پرور استفاده لازم را ببرد و ضربه آرام وی به روشنگر رسید. پنج دقیقه پس از این صحنه نوبت به طالب ریکانی رسید تا دروازه پدیده را با یک شوت محکم و دیدنی تهدید کند اما مجتبی روشنگر سد راه ضربه ریکانی شد.

بازیکنان پدیده که خطر را احساس کرده بودند، با دوندگی بیشتر بازی را به تعادل کشیدند و خطراتی هم روی دروازه استقلال خلق کردند که از جمله آن می‌توان به شوت راه دور احمد آل‌نعمه در دقیقه 28 و ضربه سر یونس شاکری در دقیقه 37 اشاره کرد که راهی به دروازه تیم اهوازی پیدا نکردند.

آخرین موقعیت این نیمه هم برای استقلال اهواز خلق شد که علی بیگدلی این فرصت را از دست داد تا نیمه نخست علیرغم برتری نسبی استقلال اهواز با نتیجه مساوی بدون گل تمام شود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، بازی از سرعت پایینی برخوردار بود و توپ بیشتر در میانه میدان ضربه می‎خورد تا اینکه تیم پدیده در دقیقه 61 با استفاده از ارسال یک ضربه آزاد به گل رسید تا از تیم خسته استقلال اهواز پیش بیفتد. این گل به بازی جذابیت بیشتری داد. بازیکنان استقلال پش از این گل برای جبران نتیجه پیش کشیدند و یاران پدیده هم این فرصت را پیدا کردند تا با استفاده از فضای باز ایجاد شده در خط دفاعی تیم میهمان به دنبال زدن گل دوم باشد.

ابتدا محمدرضا ناصحی در دقیقه 69 یک فرصت گلزنی را مقابل دروازه استقلال اهواز هدر داد و در دقیقه 70 حمزه خضیراوی در مقابل دروازه پدیده نتوانست با سر به توپ ضربه بزند. در ادامه این صحنه‎های خطرناک نوبت به یاران پدیده رسید تا باز هم درون محوطه جریمه استقلال ظاهر شوند و این بار محمدعلی مردانی بازیکن خوزستانی تیم پدیده با یک ضربه دیدنی دروازه آبی‎پوشان را باز کرد تا پدیده به گل دوم برسد.

بازیکنان استقلال که خستگی در ساق‎های آنان دیده می‎شد، در دقایق پایانی دست به حملات پراکنده‎ای زدند و یاران پدیده هم با استفاده از ضدحملات سعی در افزایش گل‎های زده داشتند. در این میان چند فرصت خوب گلزنی برای تیم پدیده ایجاد شد که هیچ‎کدام به گل تبدیل نشدند، خصوصاً ضربه زیبای محمدامین مردانی که به تیر عمودی دروازه استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر تیم پدیده مشهد خاتمه پیدا کرد تا این تیم به رده نهم جدول صعود کند و تک‎رقمی شود. استقلال اهواز نیز با شکست در بازی امروز به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک‎تر شد.

شرح گل‎ها
1-0 (پدیده): ارسال ضربه آزاد توسط محسن یوسفی در بین مدافعان استقلال اهواز که یارگیری خوبی نداشتند، با ضربه سر یونس شاکری که بدون مراقب بود، به تور دروازه استقلال بوسه زد.

2-0 (پدیده): این بار محمدعلی مردانی بازیکن خوزستانی تیم پدیده مشهد بدون مراقبت از سوی مدافعان استقلال در محوطه جریمه تیم میهمان صاحب توپ شد و با ضربه‎ای محکم توپ را به زیر طاق دروازه استقلال اهواز کوبید.

در حاشیه
* این دیدار با استقبال اندک هواداران فوتبال مشهد روبرو شد و کمتر از پانصد نفر در استادیوم ثامن مشهد حضور یافتند.
* حسین بادامکی کاپیتان تیم پدیده در لیست 18 نفره این تیم قرار نگرفته بود.
* کادر فنی تیم فوتبال پدیده به سمت نیمکت تیم استقلال اهواز رفتند و با بختیاری‎زاده و دستیارانش خوش‎وبش کردند.
* احمد آل‎نعمه بازیکن خوزستانی تیم پدیده که سابقه بازی در استقلال اهواز را داشته، قبل از بازی به سمت نیمکت این تیم رفت.
* سیاوش بختیاری‎زاده از 11 بازیکن استقلال اهواز که شب گذشته راهی مشهد شده بودند، در ترکیب اصلی استفاده کرد و سایر نفرات که امروز به مشهد رسیده بودند، روی نیمکت قرار گرفتند.
* گوینده استادیوم ثامن مشهد تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 150 نفر اعلام کرد.
* پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم پدیده مشهد، در حالی که بازیکنان میزبان مشغول شادی پس از گل بودند، فرصت خوبی برای گلزنی یاران استقلال به‎وجود آمد که از این فرصت بهره‎ای نبردند.
* تماشاگران مشهدی حاضر در ورزشگاه طی دقایق پایانی مسابقه اقدام به تشویق رضا مهاجری سرمربی این تیم کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
5
تیمی که شب بازی توی فرودگاه میخابن بهتر از این نمیشه
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
5
خدا کنه زودتر از از این مالک های بی لیاقتی که استقلال اهواز رو به این روزها انداختند راحت بشیم.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
4
واقعا دلم سوخت حق این تیم این نیست اخه از فرودگاه میشه خودت رو برای بازی به این مهمی آماده کرد
مسئولین واقعا خجالت داره سیاه جامگاه کلی ستاره جذب کرده امروز روبروی پرسپولیس دیدم
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
1
1
اس اهواز باید برای بازی بعدی تا میتونه از استقلال خوزستان گل بخوره چون حتما سقوط کرده در غیر اینصورت باعث میشه علاوه بر سقوطش یه جام قهرمانی هم از خوزستان ببره
سیاوش خیلیی دوستت داریم ولی به خاطر خوزستان بازی بعدی رو بدجور بباز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها