به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

اسکوچیچ: داور گفت دو پنالتی برای شما گرفتم

اسکوچیچ: داور گفت دو پنالتی برای شما گرفتم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من از داور یک سؤال کردم که چرا اینقدر بازی را طولانی کردید که داور در پاسخ به من گفت شما دیگر چه می‌خواهید؛ من برای شما دو پنالتی گرفتم!

به گزارش خوزستان اسپورت و یه نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از باخت تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: من قصد ندارم درباره بازی صحبت کرده و می‌خواهم چند جمله درباره داوری بگویم. من از داور یک سوال کردم که چرا اینقدر بازی را طولانی کردید که داور در پاسخ به من گفت شما دیگر چه می‌خواهید من برای شما 2 پنالتی گرفتم. این در حالی است که او در نیمه اول یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت.

وی ادامه داد: داور باید قاطع‌تر رفتار می‌کرد و به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد اما این تصمیم منصرف شد. من اصلاً نمی‌خواهم راجع به فوتبال و بازی صحبت کنم. به دلیل پنالتی‌هایی که در بازی‌های قبلی علیه تیم ما گرفته شد نمی‌توانم دهانم را ببندم و صحبت نکنم. در این بازی هم وقتی به داور در خصوص طولانی شدن وقت اضافه صحبت کردم این جواب را دریافت کردم که دیگر چه می‌خواهید من برای شما 2 پنالتی گرفتم؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد:‌ وقتی 4 دقیقه زمان‌های اضافی تمام شده داور باید سوت پایان را می‌زد اما بیش از حد وقت اضافه را تمدید کرد. من مخالفتی با تعیین وقت اضافه توسط داور ندارم اما وقتی که 4 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود باید داور به تصمیم خود احترام بگذارد. من سومین بار است که در جریان بازی اخراج می‌شوم اما سوال من این است که چرا در حالی که باید به بازیکن حریف کارت زرد می‌داد از تصمیم خود منصرف شد.

اسکوچیچ تصریح کرد: داور نباید بگوید که مربیان چه فکری می‌کنند. وقتی قانونی بازی 90 دقیقه بوده و باید به آن احترام گذاشت. وقتی که پنالتی برای یک تیم گرفته می‌‌شود بازیکن آن تیم باید ضربه پنالتی سریع بزند. این کار درست نیست که با توجه به اینکه فولاد گل مساوی را بزند داور ببیند بقیه چه می‌گویند و وقت اضافه را طولانی‌تر بگیرد تا تراکتورسازی گل بزند.

وی گفت: من به دلیل آنکه درباره پلنگ صورتی صحبت کردم بازی قبلی محروم شده و روی سکو بودم که یکی از همکارانتان از من پرسید آیا منظورتان از پلنگ صورتی داور بوده است که من به او گفتم شما آزاد هستید هر فکری که می‌خواهید کنید اما متأسفانه کمیته انضباطی اینطور برداشت کرد که منظور من داور بوده است. در 4 بازی آخر 4 پنالتی برای ما گرفته نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: با توجه به جنگندگی که امروز بازیکنان ما از خودشان نشان دادند حق ما بیش از باخت بود. ضمن اینکه باشگاه ما نمی‌تواند از هر جایی که می‌خواهد بازیکن گرفته و به تیم خود اضافه کند.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که شما کم درباره داور صحبت می‌کنید اما چه شده که این بار این صحبت‌ها را انجام می‌دهید گفت: آیا شما ما را تا به حال به این شکل دیده‌اید. به هر حال این کار ما است و مجبورم از منافع تیم و باشگاه حمایت کنم. اگر در چند بازی اشتباه شود قابل قبول است اما در 7 بازی اشتباه شود غیرممکن است.

وی با خنده ادامه داد: داوران زندگی من را نابوده کرده‌اند. البته شاید شکل و تفسیر حرف‌های من باعث شود که داوران فکر کنند من علیه آنان صحبت کرده‌ام اما اینطور نیست. من داور این بازی را به دلیل آنکه وقت اضافه را زیاد طولانی کرد تشویق می‌کنم. برای من غیرقابل قبول است که داور بگوید برای شما 2 پنالتی گرفتم و دیگر چه می‌خواهید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه کاری باید انجام داد تا وضعیت داوری در فوتبال ایران بهتر شود، گفت: وقتی بازی تمام می‌شود یک چیز باید اتفاق بیفتد آن هم این است که داور باید گزارش آنچه را که در بازی اتفاق افتاده را بدهد. چیزی که در ایران مطرح است و من همیشه از آن ایراد گرفته‌ام گزارش بازی‌هایی است که ناظران داوری می‌دهند. همه جای دنیا پس از اتمام بازی گزارش بازی نوشته می‌شود اما در فوتبال ایران پس از آنکه ناظر داوری به خانه رفت و استراحت کرد گزارش خود را می‌نویسد. کمیته انضباطی آن را تائید می‌کند.

اسکوچیچ ادامه داد: نمی‌دانم چرا داوران می‌توانند علیه مربیان صحبت کنند؟ سوالات زیادی در فوتبال دارم و انتظار من از داوران این است که بازی را بیش از از حد طولانی نکنند. داور در نیمه دوم این بازی سوت‌هایی زد که می‌دانست علیه ما در نیمه اول سوت زده است. متأسفانه در فوتبال ایران چنین موضوعاتی را در گذشته دیده‌ام. من در پایان به تیم تراکتورسازی بابت این برد تبریک گرفته و عذرخواهی می‌کنم اگر در مورد داوری صحبت کردم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
10
اقای اسکوچیچ به خدا زشته هر بازی با داور دعوا میکنی و اخراج میشی/ وقتی تیم میبره همش از خودت تعریف میکنی وقتی میبازه هی به داور گیر میدی داور که خوب بود همین داور بازی با اس اهواز بود پنالتی گرفت دقیقه 90 بازی بردیم امروزم دوتا پنالتی گرفت سلیمیم اخراجش نکرد. خواهشا یه کم درباره مسایل فنی صحبت کن نمیشه فقط حاشیه
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
6
اسکوچیچ اگه میخوای بازنده نباشی خواهشا سلیمی رو از ترکیب کنار بذار آخه باید تا کی اشتباهاتشو تحمل کنیم؟؟رو هر سه تا گل مقصر اصلی بود
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
7
ساکت شو اسکو
چون داور دو دقیقه اضافه تر گرفت تیم باید شکست بخوره ؟
چرا در مورد مسائل فنی تیم صحبت نمی کنی
چرا تیم در ایجاد موقعیت گل اینقدر ناتوانه
اومدیم و داور پنالتی نگرفت تکلیف چیه ؟
این مهاجمیه که قرار بود مشکلات فولاد رو حل کنه ؟
همه بدن فقط تو خوبی
والا این پولا خوردن نداره
به خدا لیاقت مربی گری مهد کودک فولاد رو هم نداره چه برسه به تیم اصلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
6
سلیمی ،خالدی و کوماها دوتاشونو یادت رفت
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
3
فولاد مشکل فنی داره خواهشن اونایی که به این درک نرسیدن دو بازی اخر فولاد دوباره نگاه کنن ببینن فولاد چندتا توپ لو می ده چندتا پاس اشتباه میدن چندتا موقعیت !!!ایجاد می کنه چندتا شوت تو دروازه حریف می زنه مشکلات فنی فولاد زیاده اونقدر که می تونم دوتا برگ بنویسم ولی متاسفانه بعضی هوادارا و خود مربی نتایج فولاد نسبت می دن به داور که منصفانه نیست فولاد واقعا بازی ترکیبیش افتضاح صادقانه ..این تو بازی قبل که بردیم هم گفتم الان هم که باختیم هم می گم.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
4
دوستان منم مثل شما مشکلات تیم رو میبینم ولی بهتره منصف باشیم. جدای از اینکه تیم اسکوچیچ خوب موقعیت ایجاد نمیکنه، از داوری هم ضربه خوردیم. دقیقا در سه بازی اخیر که من یادمه سه تا پنالتی حیاتی برامون نگرفتن. این اضافه زمانی هم که امروز داور گرفت مسخره بود. اینم شده بود مثل بازی فینال رئال اتلتیکو! بازی تا وقتی که تراکتور گل بزنه! پنالتی نیمه اول هم واضح بود و اگه اون زمان بازی مساوی میشد شرایط فرق میکرد. گل سوم تراکتور بعد از دقیقه ی پنجم وقت اضافه زده شد در صورتی که 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود. حتی اگه قرار بود بابت پنالتی فولاد یه وقتی اضافه بشه بیش از یک دقیقه نبود. بازی پرسپولیس هم اگر نیمه اول پنالتی و اخراج برای فولاد اجرا میشد فولاد نتیجه ی بهتری میگرفت. تیم اسکو اصلا قشنگ بازی نمیکنه ولی دلیل نمیشه داوریها به ضررش باشه. بازی استقلال خوزستان چه توپ مسخره ای رو هند پنالتی اعلام کردن بعد اینجا داور این هند تابلو رو ندید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
4
به دلم مانده یک بازی قشنگ و دلپسند از فولاد ببینم
فولاد اگر هم در بعضی بازیها نتیجه بگیرد بازیش آن چنان نیست که حرکات تیمی از خود به نمایش بگذارد طوری نیست که تا کسی بازی آنها را ببیند بگه عجب مربی این تیم دارد . اصلا انگار این تیم مربی ندارد .بازیکنان فولاد در کار تیمی خیلی ضعیف هستند
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
3
اقا داور مشکل داشت ده تا پنالتی نگرفت برا ما وقتم اضافی هم زیاد گرفت ولی مشکل فولاد همینه؟ چرا خودمونو گول می زنیم؟ فولاد مشکل اساسی داره موقعیت نمی تونه ایجاد کنه سه تا پاس تک ضرب نمی تونن بهم بدن تحت فشار راحت توپ لو می دن وعملا نمی تونن بازیسازی کنن ما یه میلیارد و نیم میدیم به مربی خارجی تا این مشکلات حل کنه نه اینکه این بازیای بی برنامه وضعیف ببینیم مربی هرجایی می خواد باشه فقط باید با وجودش تیم رشد کنه ما که چیزی نمی بینیم حز بازیای ضعیف نتایج خوبن ولی درکنارش تیم باید از لحاظ فنی رشد کنه که نمی کنه .
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
2
همش بهونه همش مقصر کردن این و اون.خدایا تا کی باید این بازیکنا و مربی رو تحمل کنیم
khzgirl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
2
خالدی در حد فولاد نیس باز دوباره سر لج میذاریش بجا جماعتی ،نه اینکه خیلی برات مهمه باختیم ... سلیمی و کوئه ماها هم همینطور
sam
|
United States of America
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
4
1
حقیقتا فولاد بهتر از تراکتور بازی کرد ولی داور دیگه شاهکار کرد بااین قضاوت بچگانش
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
اصولا مدیریت که دنبال جلب توجه مدیر عامل کل صنایع فولاد بوده و اصلا کاری به تیم نداشت .اژدری زاده رو آوردن که روزگار ما رو سیاه کنه .چرا شما انتظار دارید اوضاع عالی باشه .اگه قرار بود شرایط خوب باشه که اجازه میدادن آقای دهکردی بمونه ! بحث پول هم نبود چون آقای دهکردی با مدیریتش با همین جوونا هم تا صدر پیش میرفت .کلا بهونه بودجه یه بهونه ساختگی بود که خود آقای دهکردی هم میدونه .با این اوصاف سیاه جامگان و ملوان و حتی راه آهن هم بشدت به فولاد نزدیک هستن و امکان افتادن فولاد به لیگ یک هست .مثلا آقای اسکوچیچ دورگ کامرونی که دو ریال نمی ارزه رو شما چی تصور میکنین ؟ بابا صفر صفره ! فک میکنی نمی دونیم بهت گفتن پولتو بگیر فولاد رو بنداز لیگ یک؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
تراکتور خسته و کوفته اومد روبرو فولاد از 2 تا بازی اسیایی با الجزیه و بازی یکشنبه با پرسپولیس در آزادی که همش دعوا درگیری بود با چندتا مصدوم و محروم و تماشاگرای تبریزم محروم بودن ولی متاسفانه تیم بی برنامه فولاد فقط دنبال اوت دست و پنالتیه و هیچ تاکتیکی نداره. کوماها بنظرم بدترین بازیکن خارجیه تاریخ فولاده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها