به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

قلعه‌نویی: بازیکنانم مردانه جنگیدند و پیروز شدند

قلعه‌نویی: بازیکنانم مردانه جنگیدند و پیروز شدند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که بازیکنان تیمش در بازی با فولاد خوزستان مردانه جنگیده و پیروز شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم سه امتیاز باارزش بگیریم. همه بچه‌ها بامعرفت بودند و به معرفت و غیرت آنها تبریک می‌گویم. آنها مردانه جنگیدند و توانستند مردانه هم پیروز شود.

وی افزود: فولاد بهترین تیم نیم فصل دوم است اما امروز یک فرصت گل را هم به آنها ندادیم. البته باید در دفاع تمرکز بیشتری داشته باشیم تا دیگر چنین پنالتی‌های خنده‌داری ندهیم. در مجموع با توجه به خستگی بازیکنان بازی منطقی ارائه کردیم و 3 امتیاز را به دست آوردیم. فولاد تیم خوبی است و مربی خوبی دارد اما امروز موقعیت گلزنی نداشت ما باید بیشتر کار کنیم چون ممکن است با این شرایط در بازی‌های آینده به مشکل بخوریم.

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره برنامه تیمش در تعطیلات نوروز گفت: فرصت زیادی نداریم باید 4 روز به خاطر عید نوروز تمرینات را تعطیل کنیم و فقط 4 روز فرصت در اختیارمان است. باید در این شرایط باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به لحاظ روحی و روانی نیز بازیکنان را شارژ کنند. در بازی امروز غیبت 3 بازیکن دستمان را بست و روی اشتباهات فردی 2 پنالتی تقدیم حریف کردیم که البته خطا روی صحنه پنالتی اول خارج از محوطه جریمه بود و نباید پنالتی اعلام می‌شد. ضمن اینکه داور روی پنالتی ما نیز باید دروازه‌بان حریف را اخراج می‌کرد. رضا کرمانشاهی داور خوب و جوانی است اما احساس می‌کنم پنالتی اول برای فولاد پنالتی نبود البته کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند و ما نیز صحنه را یکبار دیگر بازبینی کنیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، آنها موفق شدند ابتدا در یک بازی سخت الجزیره را در خانه حریف شکست بدهند و پس از آن نیز با پرسپولیس و سپس فولادی بازی کنند که در نیم فصل دوم بهترین تیم بوده است. این نشان می‌دهد که تراکتورسازی بزرگ شده است.

وی درباره کرنرهای پر تعداد فولاد در این بازی گفت دست ما بالاست و این موضوع را قبول دارم. نباید در یک‌سوم دفاعی خودمان به حریف ضربه آزاد بدهیم. امروز 2 اشتباه در کرنر دوم داشتیم که منجر به گل دوم فولاد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: عباسی تمام تلاشش را می‌کند. الان آخر سال است اما با توجه به اینکه تیم ما خوب بازی می‌کند بازیکنان باید شارژ شوند. تیم نفت هم دیشب به هتل نرفت اما معرفت در بین بازیکنان ما وجود دارد. بختیار رحمانی که گفته می‌شد خوب بازی نمی‌کند الان با تمام وجودش برای تراکتورسازی به میدان می‌رود. به همین دلیل اعضای تیم باید شارژ شوند.

 قلعه‌نویی در خصوص شرایط زمین ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: از مسئولان ورزشگاه تشکر می‌کنم که این زمین را با تمام سختی‌ها نگه می‌دارند اما به نظرم زمین استادیوم سفت بود و به نوعی چمن روی آسفالت محسوب می‌شد. ما تیم ملی کوچک هستیم که برای این موضوع باید زمین خوب در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما در آسیا انگیزه بیشتری دارد. ما طی 10 روز گذشته 3 بازی سخت انجام دادیم و با تیم‌هایی که جزو بهترین‌ها هستند روبه‌رو شدیم و به همین دلیل بازیکنان امروز خسته بودند. زمانی که به امارات برای دیدار با الجزیره رفتیم و امکاناتشان را دیدیم دلمان به حال خودمان سوخت که باید در چنین کشور ثروتمندی فقط برای برگزاری اردو به جزیره کیش برویم و در آنجا آب‌تنی کنیم و دوباره برگردیم. با همه این شرایط بازیکنان ما در آسیا با انگیزه ظاهر می‌شوند اما دل آدم می‌سوزد چون باید 50 سال جلوتر از این باشیم. الان بهترین زمین ایران استادیوم آزادی است که این بد است چون نباید فقط یک زمین خوب در ایران وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص بازی‌های آینده این تیم اظهار داشت: ما برای هر بازی برنامه خاص خودمان را داریم. در بازی‌های خارج از خانه تلاش می‌کنیم که ابتدا گل نخوریم و پس از آن نیم نگاهی به باز کردن دروازه حریف داریم. ما باید بازی به بازی برنامه‌ریزی کنیم. اینکه از الان بخواهیم برای دیدار با استقلال یا سایپا برنامه‌ریزی کنیم امکان‌پذیر نیست. درست است که ضربات ایستگاهی زیادی در اختیار حریف قرار گرفت اما موقعیت خاصی برای حریف ایجاد نشد و اخباری فقط یکبار مجبور به عکس‌العمل شد. این در حالی بود که ما یکبار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم و چند موقعیت خوب نیز داشتیم. ما می‌دانستیم که روی ضربات ایستگاهی خوب عمل می‌کنیم و امروز مشاهده کردید که به حریف اجازه کار خاصی در این باره ندادیم.

قلعه‌نویی در خصوص هواداران تیم تراکتورسازی گفت: من پیشنهاد خاصی برای هواداران تراکتورسازی ندارم و وظیفه خودم را انجام می‌دهم و کار خودم را می‌کنم. این تیم برای هواداران است که انشاءالله به ورزشگاه بیایند. ما در شرایط حساسی قرار داریم. پیش از این هم گفته‌ام که مسئولیت باخت با من است چون من آمده‌ام ذهنیت مردم را پاک کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها