به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
تعداد نظرات: ۸ نظر

اسکوچیچ: دوست ندارم سکوها خالی باشند

اسکوچیچ: از محرومیت تماشاگران تراکتورسازی ناراحتم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تماشاگران نمی‌توانند این تیم مقابل تراکتورسازی را با حضور در ورزشگاه تماشا کنند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: طبیعتاً اطلاع دارید که هر دو تیم بدون برخی از بازیکنان استاندارد خود بازی می‌کنند. به هر حال طبیعی است که بهترین تیم، تیمی خواهد بود که وضعیت جاری را درک کند. انتظار من این است که بازی خوبی ببینیم و نتیجه خوبی هم در کنارش کسب کنیم. باید ابراز ناخرسندی کنم بابت اینکه تماشاگران نمی‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند،‌ چون ما بازی می‌کنیم به خاطر هواداران.

وی ادامه داد: قبل از بازی به کسب یک امتیاز فکر نمی‌کنیم و با مساوی هم راضی نمی‌شویم. مطمئناً در این بازی هم هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند. تراکتورسازی تیم خوبی دارد و اگر حرف من را قبول داشته باشید، تراکتورسازی راحت‌تر می‌تواند ارنج کند. ما بازیکنانی داریم که قرارداد سه ساله با ما دارند، اما اکنون در تراکتورسازی سرباز هستند. باید برای تراکتورسازی در آسیا آرزوی موفقیت کنم، اما این حق ماست که بهترین تیم‌مان را برای کسب پیروزی و شکست تراکتورسازی به میدان بفرستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وضعیت خودش هم اظهار داشت: من با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارم و زمانش که برسد درباره ماندن یا نماندن در این تیم فکر خواهم کرد. اکنون تمام تمرکزم این است که فولاد در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

اسکوچیچ درباره محرومیت هواداران تراکتورسازی از تماشای بازی تیم‌شان گفت: اگر اجازه بدهید زیاد وارد این مسائل نشوم، چون ارتباطی به من ندارد. من به عنوان یک ورزشکار و مربی دوست ندارم جایی بازی کنم که سکوها خالی هستند. من فکر می‌کنم اگر حضور هواداران مجاز بود و 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند، بازی برای ما هم بهتر بود. بگذارید سر من در کار خودم باشد و مطمئناً هستند کسانی که بهتر می‌توانند به این سؤال پاسخ بدهند.

وی درباره اینکه منظورش از اینکه تراکتورسازی بازیکنان فولاد را برای سربازی گرفته و کار راحتی در این بازی دارد، چیست، اظهار داشت: گفته بودم زمانی که اینجا آمدم، بازیکنان زیادی را از دست دادیم. نیمی از تیم را به دلیل مسائل سربازی و اتفاقات ناخواسته بازیکنان‌مان را از دست دادیم. ما هشت بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم و شش بازیکن گرفتیم. سوءتفاهم نشود، منظورم این بود که تراکتورسازی راحت‌تر می‌تواند تیمش را ارنج کند و منظور خاصی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد غایبان تیمش در بازی با تراکتورسازی گفت: متأسفانه در هفته‌های اخیر مشکلات زیادی داشتیم که با مصدومیت روبه‌رو شده بودند. مساریچ یک ماه است که مصدومیت دارد و ابراهیمی هم مصدوم شده است. نبود این بازیکنان و البته چاگو کار ما را سخت می‌کند، اما بازیکنانی که در حال حاضر داریم در فرم خوبی هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. با این حال تراکتورسازی همیشه یک تیم قوی است و اگر می‌خواهیم در این بازی نتیجه بگیریم باید کار را به خوبی پیش ببریم.

وی درباره اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: تمرکز من روی تیم خودم است و باید بگویم من مربی فولاد هستم. اگر بخواهم بگویم کدام تیم قهرمان خواهد شد در حق دیگر همکارانم بی‌احترامی کرده‌ام.

اسکوچیچ درباره انتقادی که چند هفته پیش از داوری انجام داده بود و اینکه آیا هنوز سر حرف خود ایستاده است یا نه، خاطرنشان کرد: من تفسیر خودم را تغییر دادم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اینکه تیم‌های متعددی در استان خوزستان وجود دارند، اما هیچکدام نمی‌توانند نتیجه خوبی بگیرند و آیا بهتر نیست یک تیم قدرتمند از استان خوزستان در لیگ برتر شرکت کند، گفت: هر چقدر که استان خوزستان تیم‌های بیشتری داشته باشد، به همان اندازه پیشرفت خواهد کرد. من تمرکزم را روی تیم خودم می‌گذارم و به این مسائل کاری ندارم، اما وقتی سه تیم داریم یعنی استان ما از پتانسیل بالایی برخوردار است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
3
2
انشالله كه شما هيچ وقت اينجا نباشيد.
تو به ما و تيم فولاد نمياى سال بعد اينجا نباشى .
لطف كن قطع همكارى كن با باشگاه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
1
3
یک فصل با اژدری زاده هر طور خواستین مردم فوتبال دوست خوزستان رو ناراحت و آزرده کردین .به فوتبال استان ضربه زدین. همین جوونا که الان فولاد داره باشون خوب کار میکنه از اول فصل هم بودن .زوج زبیدی و شریفات رو تصور کن از اول فصل داشتیم و بیت سعید هم نوک بازی میکرد بعلاوه مطلق زاده جهان تیغ و ... ب هیچ وجه بهانه بازیکنان سرباز دیگه قبول نیست .اگه بازیکن نداشتی اونوقت باید گله میکردی.
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
6
نمی دونم اسم این سوال مضحک را چه میشه گذاشت : تیم های متعدی در خوزستان وجود دارند ؛ اما هیچکدام نمی توانند نتیجه.....جواب : ۱- کلیه بازیکنان خوزستانی را از تیم های دیگر بیرون بکشید آنوقت میشه با آنها هشت تیم با کلاس تشکیل داد تا دیگر استانها حتی خواب قهرمانی را هم نبینند ۲- معادل بودجه سرخابی ها را هم در اختیار تیم های خوزستانی قرار دهید و نتیجه اش را ببینید ۳- تا همین جا هم اگر داوریهای اشتباه به نفع اس تهران نبود و به ضرر اس خوزستان ؛ هم اکنون اس خوزستان با ۶ امتیاز اختلاف صدر نشین بود. ۴- اگر بازیکنان سرباز فولاد در تراکتور نبودند این تیم کاندیدای سقوط بود و در آسیا هم نمی درخشید .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
2
فکر کنم به اسکوچیچ اطلاعات غلط دادن چون فولاد بازیکنی داخل تراکتور نداره که قرارداد 3 ساله داشته باشه / احمد عبدا... زاده بود که اومد فولاد / بختیار و سروش که قبلا گفتند با فولاد تصفیه کردیم قرارداد نداریم
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
1
4
آرزو میکنم که سالهای سال در فولاد بمونی و تیممون رو قهرمان کنی.
فولاد نیاز به آرامش و ثبات داره.
نباید بشیم مثل تیم های دیگه که سالی دو مربی عوض میکنند.
عبدالله ویسی و گل محمدی هم یک فصل نتیجه نگرفتن.
اسکوچیچ مربی کاربلد و فوق العاده حرفه ایه.
با از دست دادنش تیم ضربه میخوره.
هر تیمی بلاخره یه زمانی افت میکنه.
دلیل افت فولاد هم جدایی بازیکنان کلیدی و مدیریت ضعیف بوده نه سرمربی.
خوزستان اسپورت خواهشا بچاپ.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
1
1
فقط از خدا میخوام دیگه اژدری واسکو را هیچوقت نبینم .انشاالله سال اینده هیچکدوم وجود نداشته باشن بخصوص ادمای که میگن ما مدیریم از مهاجمی که اوردین معلومه فقط دروغ و بد قولی با هوادار ن جملگی درو غگون
حامی فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
1
سروش قرارداد سه ساله دارد...طبق گفته مسئولین باشگاه
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
2
برادر عزیز بختیار بافولاد قرارداد نداره ولی سروش داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها