به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

قلعه‌نویی: پیروزی مقابل فولاد مثل کلید است

قلعه‌نویی: پیروزی مقابل فولاد مثل کلید است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که در بازی با سپاهان علیه او و مدیرعامل باشگاه شعار داده‌اند، اما تماشاگران تبریزی از تماشای بازی تیم‌شان محروم شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در خصوص محرومیت هواداران تراکتورسازی از تماشای این بازی گفت: بحث من کلاً این است که مردم آذربایجان، فوتبال آذربایجان و هواداران تراکتورسازی همیشه نماد خوبی بوده‌اند. فوتبال برای این است که مردم از آن لذت ببرد. برد و باخت تمام می‌شود و می‌رود، اما این روح فوتبال و بازی جوانمردانه است که باقی می‌ماند.

وی افزود: باشگاه فولاد برای این بازی خواهشی کرد که ساعت بازی را جابه‌جا کنیم و ما هم این کار را انجام دادیم. برای آنها زمین تمرین خوب فراهم کردیم و مطمئناً اگر ما هم این مسائل را می‌خواستیم، آنها انجام می‌دادند. قشنگی فوتبال به این چیزهاست و باید فرهنگ جوانمردی را پیش برد. همان‌طور که گفتم مردم آذربایجان همیشه نماد خوبی‌ها بوده‌اند. ضمن اینکه نمی‌دانم چرا تماشاگران محروم شده‌اند، چون در بازی با سپاهان من و آقای عباسی مورد محبت قرار گرفتیم، اما هواداران را محروم کردند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد دیدار فردای تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: این دیدار به نوعی سخت‌ترین بازی ما در این فصل محسوب می‌شود، زیرا تیم‌مان خسته است و تیم فولاد نیز در بهترین شرایط خود قرار دارد، اما طی روزهای گذشته روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم تا بازیکنان‌مان دو برد شیرین مقابل الجزیره و تساوی مقابل پرسپولیس را فراموش کنند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه «بازی مقابل فولاد برای ما مانند یک کلید است که با پیروزی در آن می‌توانیم شرایط خود و جدول را بهتر کنیم»، افزود: افرادی که در ماه‌های گذشته می‌خواستند آرامش را از تیم بگیرند و بختیار رحمانی را مورد هدف خود قرار داده بودند الان شاهد این هستند که وی با جان و دل برای تراکتورسازی بازی می‌کند.

وی گفت: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم، اما محرومیت سه بازیکن کارمان را سخت کرده است و به احتمال زیاد مجبور به تغییر سیستم بازی خواهیم شد. در بازی‌های گذشته به خاطر اشتباهات فردی نتوانستیم امتیازات لازم را به دست آوریم و این موضوع کارمان را سخت کرد. در حال حاضر تلاش می‌کنیم با آرامش خوبی جلو برویم، ولی مطمئنیم که کسب نتایج خوب از سوی تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و گسترش فولاد نوید روزهای خوب را به مردم آذربایجان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به نقش دستیارانش در نقش نتایج این تیم گفت: در مجموعه تراکتورسازی همه ما با یکدیگر همدل شدیم و توانسته‌ایم تیم را به بهترین شرایط خود برسانیم در کسب این نتایج خوب همه عوامل باشگاه تراکتورسازی سهم ویژه‌ای دارند.

 قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا لیگ برتر برای تیمش اولویت اول خواهد بود یا لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و با اینکه می‌خواهیم به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم، اما در حال حاضر تنها به بازی مقابل فولاد خوزستان فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به محرومیت هواداران این تیم از حضور در دیدار مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: زیبایی فوتبال به حضور هواداران است و نبود آنان مطمئناً تیم ما را مقابل فولاد خوزستان دچار مشکل خواهد کرد و در عملکردمان تأثیری منفی خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: زمانی که هواداران از حضور در استادیوم محروم می‌شوند نه تنها یک تیم، بلکه کل فوتبال آسیب می‌بیند.

قلعه‌نویی با اشاره به مشکلات مالی تراکتورسازان گفت: مدیران باشگاه و هیئت مدیره باید نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا قبل از پایان سال 94 پرداختی خوبی به بازیکنان‌مان داشته باشند.

وی درباره جو منفی به وجود آمده علیه‌اش در تبریز تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که پیش وجدان‌مان راحت باشیم. مطمئناً این روزهای سخت نیز خواهد گذشت، ولی افراد تلاشگر می‌توانند دوام بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من به دنبال القاب نیستم و تلاش می‌کنم در تیم تراکتورسازی بهترین عملکرد را داشته باشم و اینکه دوباره از سوی هواداران لقب «پاشا» بگیرم فکر نمی‌کنم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که بزرگترین مشکل تیمتان در دیدار فردا را چه چیزی می‌دانید گفت: باید سعی کنیم بازیکنانمان را جو بازی مقابل الجزیره و پرسپولیس خارج کنیم و این تغییر فضا اصلی‌ترین دغدغه ما در دیدار فردا محسوب می‌شود چون فولاد خوزستان از وجود کادر فنی مجربی برخوردار است.

وی با اشاره به بازی‌های زیبای تیمش در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشتیم و اگر بازی مقابل پدیده مشهد را از یاد ببریم می‌توان گفت که تراکتورسازی بهترین فوتبال‌ها را به نمایش می‌گذارد.

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: البته در بازی مقابل پدیده نیز اتفاقات مختلف دست به دست هم دادند و زمانی که آب و هوا تغییر کرد من فکر کردم آخرالزمان شده است. به عقیده من داور باید بازی را متوقف می‌کرد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: من در چند سال گذشته نیز در تیم سپاهان تیم بسیار خوبی را بسته بودم که از هر لحاظ حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و ما همان‌طور که روی سپاهان کار کرده بودیم روی تراکتورسازی نیز کار می‌کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها