به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حافظی: در غیاب هشت بازیکن پیروز شدیم

حافظی: در غیاب هشت بازیکن پیروز شدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در بازی برابر ایرانجوان بوشهر در نبود هشت بازیکن اصلی تیم که محروم و مصدوم بودند، موفق به کسب برد شدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، فرزاد حافظی پس از برد سه بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: نبود شمار زیادی از بازیکنان ترکیب ثابت کار نفت در این بازی را سخت کرده بود ولی با این وجود با توانایی بازیکنان توانستیم یک برد ارزشمند خارج از خانه را کسب کنیم.

وی بیان کرد: تیم ایرانجوان در این چند هفته اخیر تیم های زیادی را در خانه متوقف کرده بود که در این بازی با آنالیز مناسب که از آنها داشتیم موفق به ایجاد موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت مسجد سلیمان نشدند.

حافظی ادامه داد: ایرانجوان تیم دونده و با انگیزه ای است ولی در این دیدار نتوانست قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: بازیکنان نفت در این بازی نکاتی که به آنها گوشزد کرده بودیم را به خوبی در زمین اجرا کردند و توانستند به هدف اصلی خود که برد خارج از خانه بود دست یابند.

حافظی یادآور شد: با تداوم این روند انتظار داریم نفت مسجد سلیمان به رتبه قابل قبول هواداران پرشورش دست پیدا کند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت این دیدار نیز گفت: ترابیان یکی از داوران شایسته لیگ دسته یک است و در این بازی قضاوت قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
آقای حافظی ما دنبال جایگاه نیستیم فقط لیگ برتر رو میخایم که این ازعهده شماخارجه وتوانایی اینکار رانداری لطفا به محض اتمام فصل به فکرجایگزین مناسبی برای حافظی باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
0
آقای حافظی تو رو به جون مادرت قسم تیمو عقب نکشید 10بازی دیگه مونده هنوز شانس لیگ برتری شدن داریم خواهش میکنم از 10بازی 23امتیازش بگیری کافیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها