به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

ایرانجوان 0 - نفت 3؛ بهترین پیروزی مسجدسلیمان

ایرانجوان 0 - نفت

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌ونهم لیگ یک - استادیوم بهشتی بوشهر
دوشنبه 17 اسفند 94 - ساعت 15:30
ایرانجوان بوشهر 0 - نفت مسجدسلیمان 3
گل ها: مصطفی نوروزی (2) احمد داودی (32- پنالتی و 90)
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: هادی برزو – علی الفتی
اخراج: سجاد فیض اللهی (66- ایرانجوان) و سعید مفتخر (سرمربی ایرانجوان)
اخطار: کیومرث چراغی، سجاد موسوی، امین مردانی (نفت)
تماشاگر: دو هزار نفر

ایرانجوان بوشهر: جاسم یاسر الهایی، مهدی شکوهی (41- احمد کیا)، اویس کردجهان، حسین بازیاری، محمد طارمی، رامین دهقانی (54- عباس چاپی)، رضا احمدشاهی، سلمان بحرانی، محمد طاهری، امین مشایخ و سجاد فیض اللهی
سرمربی: سعید مفتخر

نفت مسجدسلیمان: رسول حسینی، اتابک نمازی، ایراهیم فلاح، کیومرث چراغی، فرشید لک، رامین قربانی، امین مردانی (78- میلاد صالحوند)، احمد داودی، مصطفی شکری (63- سجاد موسوی)، مصطفی نوروزی و سعید خردمند (88- امین شهیدزاده)
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال ایرانجوان بوشهر و نفت مسجدسلیمان با پیروزی پرگل تیم میهمان به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، نفت مسجدسلیمان که در غیاب چند بازیکن اصلی راهی بوشهر شده بود، در همان نیمه نخست تیم میزبان را غافلگیر کرد و با زدن دو گل در این نیمه نشان داد که با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشته است.

پس از اینکه مصطفی نوروزی در دقیقه دوم دروازه ایرانجوان را گشود، یاران تیم میزبان برای جبران گل خورده حملاتی را طراحی کردند و یک بار با ضربه سر رضا احمدشاهی تا مرز زدن گل تساوی پیش رفتند اما یاران حافظی ضمن حفظ گل زده، چند موقعیت جدی را روی دروازه ایرانجوان خلق کردند که در یک نوبت به ضربه پنالتی و گل دوم انجامید و یک بار هم احمد داودی زننده گل دوم تیم نفت، یک فرصت تک به تک را از دست داد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود زرد و سیاه پوشان نفت خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، دو تیم یک بازی محکم و پربرخوردی را به نمایش گذاشتند و اعتراضات کادر فنی و بازیکنان ایرانجوان به داور بازی که در این نیمه بالا گرفته بود، باعث اخراج سعید مفتخر سرمربی و سجاد فیض اللهی مهاجم خوزستانی تیم ایرانجوان شد تا این تیم از دقیقه 66 با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در این نیمه به خوبی از دو گل زده محافظت کردند و در دقیقه 90 هم روی حرکت احمد داودی به گل سوم رسیدند تا ضمن کسب بهترین پیروزی در فصل جاری لیگ دسته اول به رده نهم جدول صعود کنند و جای ایرانجوان بوشهر را بگیرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بچه mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
4
آفرین به بچه ها و کل مجموعه تیم نفت .... حالا شد اون نفتی که دوستش داریم . بعد بیش از ۷۰۰ روز یک پیروزی با اختلاف بیش از یک گل در لیگ به دست آوردیم . . . . امیدوارم این پیروزیهاادامه دار باشد
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
2
جالبه که نتایج زنده ورزش سه زده 2 بر صفر
976
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
0
کاش بردها ادامه داشته باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها