به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

6 بازیکن سرباز در لیست آسیایی فولاد

خوزستان اسپورت همیشه می کوشد تا صداقت و امانتداری را رعایت کند.
خوزستان اسپورت روز گذشته دو خبر اختصاصی در خصوص تیم فولاد خوزستان منتشر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبر اول با عنوان «حذف 6 بازیکن از فهرست فولاد خوزستان» به حذف نام بازیکنان سرباز فولاد از فهرست آسیایی این تیم اختصاص داشت. بازیکنانی که به دلیل ابطال کارت معافیت، گذرنامه آن ها نیز از اعتبار خارج شده و طبیعتاً تا تمدید اعتبار گذرنامه نمی توانند در مسابقات آسیایی که اولین لازمه حضور در آن داشتن گذرنامه معتبر است حضور پیدا کنند.

خبر دوم خوزستان اسپورت با عنوان «فهرست 35 نفره فولاد برای لیگ آسیایی» منتشر شد که در آن اسامی 21 بازیکن و 14 عضو کادر فنی و اجرایی تیم فولاد خوزستان که به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده اند را برای بینندگان سایت منتشر کردیم.

پس از انتشار این دو خبر اختصاصی که با استقبال تعدادی از سایت ها و سرپرستی برخی خبرگزاری ها در خوزستان و کپی برداری از این دو خبر بدون ذکر منبع همراه شد، اسماعیل عسکریان معاون اول باشگاه فولاد خوزستان مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا انجام داد. عسکریان در این مصاحبه به تشریح دلایل قرار نگرفتن نام 6 بازیکن تیم فولاد در فهرست آسیایی این باشگاه پرداخت و اعلام کرد تا یک هفته قبل از شروع مسابقات مرحله گروهی فرصت داریم که نام 5 بازیکن را به لیست تیم اضافه کنیم و مشکل هر کدام از این نفرات برطرف شود، نام او را به لیست اضافه خواهیم کرد.

اظهار نظر عسکریان در خصوص امکان اضافه شدن نام 5 بازیکن به فهرست فولاد خوزستان در واقع بیانگر صحت دو خبر اختصاصی خوزستان اسپورت بود.

نکته جالب ساعتی پیش اتفاق افتاد. یک سایت ورزشی که به کپی برداری و انتشار مطالب خوزستان اسپورت شهرت دارد، مصاحبه ای از قول محمدحسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان درج کرد که ابن قاسم اعلام کرده خبر حذف نام 6 بازیکن سرباز از لیست آسیایی صحت ندارد!

با مراجعه به مصاحبه اختصاصی اسماعیل عسکریان معاون اول باشگاه فولاد با خبرگزاری ایسنا در  اینجا  می توان به راحتی تشخیص داد که نقل قول درج شده از زبان ابن قاسم واقعی است یا خیر!

نکته ای که در این میان اهمیت دارد اینست که از زبان ابن قاسم نوشته اند: «نام 6 بازیکن سرباز فولاد در لیست این تیم برای جام ملت های آسیا قرار دارد.»

اینکه قرار است فولاد در «جام ملت های آسیا» شرکت کند، خبری است که از آن اطلاعی نداریم و اخبار روز گذشته خوزستان اسپورت به بررسی فهرست این تیم در «لیگ قهرمانان آسیا» اختصاص داشت.

بار دیگر به دوستان توصیه می کنیم به جای دست زدن به تلاش نافرجام در تکذیب اخبار موثق و اختصاصی خوزستان اسپورت، اصول حرفه ای و امانت داری را رعایت کنند تا تعداد اشتباهات فاحش آن ها روزافزون نشود.

تصویر متن کامل مطلب درج شده از زبان ابن قاسم که تلاشی نافرجام برای تکذیب خبر اختصاصی خوزستان اسپورت بوده را می توانید در زیر مشاهده و در این باره قضاوت کنید. هر چند که احتمال می رود دوستان بلافاصله این خبر را تغییر داده یا حذف کنند.


6 بازیکن سرباز در لیست آسیایی فولاد!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Foolad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
4
They're not trying to ruin you guys, they want to bring the public attention to this: "Oh, my GOD, they want to use their "illegal" players . asking officials to do something about it.
BUT WE SHOWED THEM, NOW DIDN'T WE.
LOVE FOOLAD
مدیر پایگاه با سلام
با نظر شما موافقیم و ممکن است که یکی از اهداف دوستان نویسنده مطلب، جلب توجه مسئولان نظام وظیفه و سوق دادن ذهن آن ها به خبر استفاده باشگاه فولاد از 6 بازیکن سرباز، برخلاف قوانین جاری کشور باشد.
آن چیزی که اهمیت دارد اینست که باشگاه فولاد مرتکب چنین تخلفی نشده و نام هیچکدام از 6 بازیکن مورد نظر را تا قبل از دریافت مجوز از سازمان وظیفه عمومی کشور به کنفدراسیون فوتبال اسیا ارائه نکرده و نخواهد کرد.
ضمن سپاس از شما دوست عزیز خواهشمندیم که پیام های بعدی خود را به فارسی بنویسید تا همه بینندگان سایت امکان بهره مندی از نظرات خوب شما را داشته باشند.
توفیق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
2
4
اقا اینا سوختن ما چهاربار پشت سرهم لنگیارو بردیم قهرمانم
شودیم علیه فولادو حامیاش جبهه گرفتن مخصوصا که گیر
دادن به وکیا دارن ازقولش خبر میسازن.اون بندخدا تواردوتیم امیده.
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
2
خیلی مضحک هستن. خودشون خجالت نمیکشن؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها