به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

اختصاصی/حذف 6 بازیکن از فهرست فولاد خوزستان

ایوب والی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده در فهرست تیم فولاد برای لیگ قهرمانان آسیا قرار نگرفتند.
6 بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از فهرست این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه فولاد خوزستان همانند سال گذشته اولین باشگاه ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که فهرست تیمش را تحویل کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران داد. فهرستی که با لیست تیم فولاد در لیگ برتر ایران مغایرت دارد.

در لیست تیم فولاد برای مسابقات آسیایی نام 6 بازیکن این تیم قرار نگرفته است. ایوب والی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده 6 بازیکنی هستند که نام آن ها در لیست آسیایی سال گذشته فولاد خوزستان قرار داشت ولی امسال نامی از آن ها دیده نمی شود.
ایوب والی به دلیل محرومیت تا اطلاع ثانوی و بختیار رحمانی، سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده به علت مشکل سربازی در فهرست اولیه فولاد قرار نگرفته اند.

یکی از مدارک اصلی مورد نیاز برای ثبت نام هر بازیکن در سیستم ثبت نام آنلاین کنفدراسیون فوتبال آسیا (ACCAS)، گذرنامه معتبر می باشد و از آن جا که کارت معافیت تعدادی از بازیکنان فولاد از سوی سازمان وظیفه عمومی کشور باطل شده و پرونده آن ها تحت بررسی می باشد، گذرنامه های این بازیکنان تا اطلاع ثانوی از درجه اعتبار ساقط شده اند. هر چند که اعتبار گذرنامه سروش رفیعی بصورت موقت و تا خاتمه جام ملت های آسیا تمدید شده ولی گذرنامه این بازیکن نیز در پایان جام ملت ها باید تحویل پلیس مهاجرت و گذرنامه کشور شود.

باشگاه فولاد خوزستان با توجه به نیاز تیم به 6 بازیکن مذکور، از طریق مراجع قانونی پیگیر پرونده های این بازیکنان است تا در صورت رفع مشکل و تمدید اعتبار گذرنامه های این بازیکنان بتواند نام آن ها را به لیست اضافه کند.

طبق آیین نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همه تیم های حاضر در مرحله گروهی می توانند تا یک هفته مانده به برگزاری اولین بازی اقدام به اضافه کردن نام 5 بازیکن دیگر به فهرست قبلی نمایند.

باشگاه فولاد در همین راستا می کوشد تا با رفع مشکل هر یک از 6 بازیکن غایب در فهرست اولیه، نام او را به لیست اضافه کند. البته باید اشاره کرد که نام سیدایمان موسوی نیز امروز وارد سیستم ثبت نام آنلاین نشد، چرا که این بازیکن طبق نظر اسکوچیچ باید به باشگاه فولاد مراجعه و با این باشگاه فسخ قرارداد کند.

فهرست 35 نفره فولاد خوزستان برای حضور در مسابقات آسیایی را می توانید در  اینجا  ببینید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
4
الان فولاد چند تا بازیکن داره؟ چقدر فولاد بازیکن از دست داد نسبت به سال قبل.
ولی امیدواریم. به لطف خدا که نتیجه بگیریم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها