به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

رندولیچ: روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم

رندولیچ: روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مربی بدنساز تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جای افتخار برای هر مربی است که بازیکنان با قربانی کردن خودشان سه امتیاز بازی را کسب می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کرونو رندولیچ مربی تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی این تیم مقابل سایپا تهران گفت: پس از این بازی چیزی که خیلی برای تیم فولاد خوزستان در شرایط فعلی مهم است، سه امتیازی است که برای تیم ما حیاتی است.  از لحاظ روحی و روانی بازی امروز برای ما فشرده بود.

وی در ادامه افزود: جای افتخار است برای هر مربی که چنین بازیکنانی را داشته باشد که تا لحظه آخر بازی با قربانی کردن خودشان سه امتیاز را کسب کردند.

رندولیچ در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: چیزی که باید به آن اشاره کنم زیبایی بازی است که تیم ما دارد در بازی‌های بعدی به آن اشاره خواهم کرد مهمترین موضوع کسب سه امتیاز بود که امروز به این مهم رسیدیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اکثر تیم‌ها فوتبالیست بازی‌ساز ندارند حتی در لیگ‌های بزرگ اروپایی تیم‌ها به تمام معنا بازی‌ساز کمی دارند ما سعی می‌کنیم با داشته‌هایمان در کل تیم همکاری به وجود بیاوریم انشاءالله.

رندولیچ در ادامه خاطر نشان کرد: سایپا بازیکنان رو به جلو، نامی و بزرگ دارد ما فقط یک موقعیت خطرناک به آنها دادیم زمان ضدحمله زدن مقصر خودمان بودیم و به غیر از آن موقعیت جدی نداشتند معمولاً‌ دروازه‌بان تیم زمانی که وقت‌کشی می‌کند تیم مقابل از لحاظ روحی و روانی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما دقیقاً روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم اما باید متوجه باشیم که تیم مقابل 11 نفره است. نمی‌توانیم چیزی که در تمرین اجرا می‌کنیم را در بازی اجرا کنیم اگر بخواهیم به بازی‌های قبلی نگاه کنیم،‌ از روی ضربات ایستگاهی گل زدیم. برخی مواقع موقعیت تبدیل به گل می‌شود و برخی مواقع به گل تبدیل نمی‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
5
اقا ، جان هر کی دوست دارید کاشته ها رو کوتاه نزنید مثل اون توپی که همه کشیده بودن جلو اقا ساسان توپ رو کوتاه انداخت پشت هیجده و تبدیل شد به ضد حمله برا تیم حریف
تو این چند هفته هر چی امتیاز گرفتیم رو توپهای ایستگاهی بلند بوده دیگه ایستگاهیهای کوتاه رو بی خیال شید خواهشا
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
3
1
سال بعد ایشالا با اسکوچیچ و اون یکی کروات از فولاد اخراج میشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
2
1
انشااله. تمرين دادن كه بلد نيستين فقط بلدين حرف بزنيد
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
1
1
هنوز هم جناح چب فولاد متزلزل نشون میده با با به این خالدی بگید زیاد جلو نره تو برگشتنها کم میاره دقیقه 89 شانس اوردیم گل نخوردیم به نظر من تنها امدن مطلق زاده و عبدالله زاده باعث شد تیم بهتر کار کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها