به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حافظی: شیرین‌ترین امتیاز را در رشت گرفتیم

حافظی: با ارائه بازی منطقی داماش را متوقف کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان تیم نفت در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی و تهاجمی، داماش را متوقف کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب، فرزاد حافظی پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر داماش گیلان، اظهار داشت: در نیمه نخست بازی مقابل داماش گیلان بازی قابل قبولی را ارائه ندادیم اما بازیکنان تیم نفت در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی و تهاجمی، داماش را متوقف کردند.

حاظی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور، همچنین مصنوعی بودن چمن ورزشگاه عضدی رشت، می دانستیم که کار سختی را مقابل تیم داماش پیش رو داریم، اما درنهایت با درایت و توانمندی بازیکنانمان، توانستیم تیم میزبان را متوقف کنیم و شیرین ترین امتیازمان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور را کسب کنیم.

وی افزود: ما می دانستیم که داماش در نیمه نخست تهاجمی عمل می کند و طبق محاسباتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که که اگر حتی  نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر هم به رختکن برویم، می توانیم در نیمه دوم جبران مافات کنیم که خوشبختانه این امرمحقق شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: در نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کردیم و بازیکنانم تمامی تدابیر تاکتیکی مورد نظر را اجرا کردند و خوشبختانه در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط سعید خردمند و مصطفی نوروزی به گل دست پیدا کردیم و در صدد بودیم که با 2 تعویضی که در ادامه بازی و در خط دفاع و حمله داشتیم نتیجه را حفظ کنیم اما شوت قربان زاده بازیکن داماش ناگهانی و مهار نشدنی بود و او توانست در دقایق پایانی دروازه ما را باز کند و کار را به تساوی بکشاند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان داماش گیلان را یک تیم با برنامه عنوان کرد و گفت: این تیم طی سه هفته اخیر نتایج بسیار خوبی را کسب نموده و تیم با برنامه ای است ومطمئنا طی هفته های آینده در مقابل سایر رقیبان، حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
1
چطور میای ازمساویهایت دفاع میکنی انشالله سال بعدباداریوش یزدی یامکوندی مدعی اصلی لیگ بررترخواهیم هرچه سریعتردوران کابوسوارتمام بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها