به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

داماش 2 - نفت 2؛ جشنواره گل در شهر باران

داماش 1 - نفت

خوزستان اسپورت:
هفته بیست و هفتم لیگ یک - استادیوم عضدی رشت
شنبه اول اسفند 94 - ساعت 14:30
داماش گیلان 2 - نفت مسجدسلیمان 2
گل: سعید مرتضوی (17) میلاد قربان زاده (81) برای داماش - سعید خردمند (51) مصطفی نوروزی (54) برای نفت
داور: حسین زیاری
کمک داوران: یعقوب سخندان  و ایوب غلامزاده
اخطار: مسعود میکائیلی (داماش) - اتابک نمازی، رامین قربانی، محمد خان احمدی (نفت)
تماشاگر: هزار نفر

داماش گیلان: رضا محمدی، مصطفی حاجتی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، حسن نجفی (64- حافظ یعقوبی)، محمد رستمی، محمدرضا مهدوی، سعید مرتضوی (86- سعید قدمی)، محمد طالبی، مسعود میکائیلی (75- میلاد قربان زاده) و سعید طالبی
سرمربی: مجید جهانپور

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، حمزه حدادی، اتابک نمازی، خیرالله ویسی، محمد خان احمدی، ستار دراجی (72- علی جهانگیری)، رامین قربانی، مصطفی نوروزی، احسان علوان زاده، سعید خردمند (73- سجاد موسوی) و محسن آذرباد (89- میلاد صالحی)
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بارش باران که از دقیقه هفتم مسابقه آغاز شد، روی کار تیم خوزستانی اثر منفی گذاشت و بازیکنان نفت نتوانستند در نیمه اول دروازه تیم داماش را با تهدید جدی روبرو کنند. در سمت مقابل اما بازیکنان میزبان چند بار روی دروازه نفت خطرساز ظاهر شدند و در اولین موقعیت خلق شده توسط سعید مرتضوی به گل رسیدند. داماش در این نیمه دو بار دیگر نیز دروازه نفت را تهدید کرد که یوسف بهزادی طی دو دقیقه مقابل ضربات محمدرضا مهدوی و محمدرضا مهدی زاده، دو واکنش خوب داشت تا نیمه نخست با همان یک گل به سود داماش خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، روند بازی کاملاً تغییر کرد و آغاز این نیمه با حملات گسترده تیم نفت همراه شد که حاصل این حملات، دو گل متوالی توسط خردمند و نوروزی برای نفتی ها بود. این دو گل به بازی جذابیت بیشتری داد، تیم میزبان برای فرار از شکست دست به حمله زد و بازیکنان نفت ضمن دفاع از نتیجه، روی ضدحملات چند بار به دروازه تیم داماش نزدیک شدند. در حالی که بازی برابر دنبال می‌شد، تیم داماش در دقیقه 81 از روی یک شوت راه دور به گل مساوی رسید تا از یک شکست خانگی رهایی پیدا کند و این بازی پرهیجان در زیر بارش باران با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه پیدا کرد.

شرح گل ها
1-0 (داماش): سعید مرتضوی از منطقه چپ تیم نفت مسجدسلیمان حرکت کرد و پس از جا گذاشتن اتابک نمازی با یک شوت دروازه تیم نفت را گشود.

1-1 (نفت): حرکت احسان علوان زاده و پاس عرضی این بازیکن با ضربه بغل پای سعید خردمند تبدیل به گل مساوی برای نفت شد.

1-2 (نفت): ضربه محسن آذرباد به تیر عمودی دروازه داماش برخورد کرد و در برگشت مصطفی نوروزی توپ را به تور دروازه میزبان دوخت تا تیم نفت جلو بیفتد.

2-2 (داماش): میلاد قربان زاده بازیکن تعویضی داماش با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه گل دوم داماش را به ثمر رساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
0
متاسفانه هنری بجزمساوی نداره و جالب آینه که افتخار میکنه به مساوی.وقتی 99درصدازهواداران تورونمیخان چه اصراری به موندن داری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها