به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

ویسی: متأسفم که پیروز نشدیم

ویسی: متأسفم که پیروز نشدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که نمایش تیمش مقابل تراکتورسازی، بسیار حساس بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: در این دیدار هر دو تیم بازی بسیار خوب و گردن کلفتی را به نمایش گذاشتند، آنهم در دیداری که بسیار حساس بود. ممکن بود هر لحظه اتفاقی رخ بدهد و نتیجه تغییر کند که در نهایت هم بازی مساوی شد.

وی افزود: ما برای این بازی آنالیز خوبی از تراکتورسازی داشتیم و توانستیم این تیم را تا حدود زیادی کنترل کرده و بازی خوبی انجام دهیم. ابتدای بازی هم به یک گل رسیدیم، اما روی یک اتفاق که حساس هم نبود، باعث شد یک پنالتی معمولی به حریف بدهیم. یک پنالتی کاملاً معمولی که بازیکن ما خطایی هم انجام نداد و فقط هند کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم، متاسفیم، اما خوشحالیم که هواداران‌مان چه زمانی که استقلال خوزستان پایین جدول بود و چه الان که بالای جدول است، شرایط را درک کرده‌ و تشویق‌مان کردند. ناراحتیم که نتوانستیم آنها را خوشحال به خانه‌های‌شان بفرستیم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم.

ویسی در خصوص اینکه چرا علی‌اصغر عاشوری تعویض شد، گفت: تا زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم، فوق‌العاده عمل می‌کردیم، اما وقتی توپ در اختیارمان بود ضدحمله‌های خوبی می‌زدیم، با این وجود ضربات‌مان در چارچوب نبود. وقتی تیم حریف از روی نقطه پنالتی گل می‌زند نشان‌دهنده عملکرد خوب ماست.

وی در خاتمه تصریح کرد: بازی مستقیم تراکتوری‌ها هر تیمی را تحت‌فشار می‌گذارد و به همین دلیل بازیکنان مجبور هستند همه توان‌شان را بگذارند. عاشوری انرژی‌اش به پایان رسید و نیاز بود که تعویض شود.

برچسب ها: عبدالله ویسی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
هلی
|
Latvia
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
4
آقای ویسی تیم شما کمی نیاز به استراحت و ریکاوری دارد.تا بتواند به نحو شایسته به مسابقات ادامه بدهد امیدوارم از فشار تیمهای گردن کلفت خارج شدید و بقیه تیمها در حد و اندازه تیم استقلال هستند. پس جای نگرانی نیست وفقط و فقط تیم کمی نیاز به استراحت دارد تا از فشار تمرینات و بازیهای سنگین خارج شود
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
3
تاسف زمانی ابراز میشه برای شما که تصمیم درست گرفته باشی و پیروز نشی شما کل نیم دوم 90 درصد دفاع کردی در حالی که تیم قوی داری و بازم ب دوران اشتباهات برگشتی آقای ویسی !
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
5
آقای ویسی سی وشش دیقه رفتی تولاک دفاعی تو اهواز بازی بود نه تبریز که رفتی تودفاع طبیعی بود دفاع تو اون فشار نیم دوم آشتباه می کنند باید اس صنعتی حمله می کرد زیر فشار نباشه ولی متاسفانه دو امتیاز رو مفت از دست داد تیم اصلن من روحیه قهرمانی تو بازیکن ها ندیدم من تو ورزشگاه بودم تماشگرا نیمدوم سنگ تمام گذاشتن تشویق کردن ولی متاسفانه ویسی تیم رو به جلو نفرستاد تولاک دفاعی همین میشه که شد امیدوارم بازی بعدی تو خانه دیگه امتیاز نده وخارج خانه هم باید بره برای نتیجه
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
5
یک گل هیچ وقت حاشیه امنیت خوبی نیست و باعث ایجاد استرس در آخر بازی و گل خوردن از دقیقه ۸۰ به بعد میشه که نتیجه اش می شود مساوی به جای برد . ضمنا چند بازی اخیر اس خوزستان ؛ سخت ترین آنها بودند علاوه بر اینکه تیم ها هم با تاکتیک اس خوزستان آشنا شده اند و هم انگیزه بیشتری مقابل این تیم دارند و معتقدم نه اینکه تیم آقای ویسی به دلخواه بعد از گل زدن به دفاع روی می آورد که بعضی وقت ها مثل امروز بازیکنان حریف انتحاری بازی می کنند و چند بازیکنشان ستاره های سابق فولاد بودند که عالی بازی می کردند . نتیجه اینکه ضمن تغییر تاکتیک باید نهایت استفاده را از موقعیت ها جهت گل زدن برد و انگیزه امان را جهت برد نسبت به حریف بیشتر کنیم و به فکر قهرمانی باشیم و فقط به سهمیه آسیا بسنده نکنیم و الی به مشگل می خوریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
4
آقای ویسی شما از همون جایی ضربه خوردید که توی بازی با فولاد و پیروزی و سپاهان خوردید. اگه این مشکل و حل کردید قهرمان میشید.
پدرام اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
1
بازی رو برده بودیم ولی حیف نمیدونم چرا عقب کشیدیم!!! و دفاع میکردیم در صورتی که به راحتب میتونستیم گل دوم هم بزنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها