به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

قلعه‌نویی: کاش روحانی از تراکتور تعریف نمی‌کرد

قلعه‌نویی: کاش روحانی از تراکتورسازی تعریف نمی‌کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد که عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان تحول خوبی در فوتبال ایران به وجود آورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: دو تبریک می‌گویم. ابتدا به عبدالله ویسی به خاطر این تیم خوب و تبریک دوم به اتحاد هواداران‌شان که آمدند تیم شهرشان را تشویق کردند. تماشاگران فولاد و از استقلال خوزستان آمدند تا تیم شهر خود را تشویق کنند. درباره بازی هم باید بگویم ما خوب بازی کردیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم، چون استقلال خوزستان در هر بازی شش هفت موقعیت گل خوب دارد، اما در این بازی فقط یک توپ روی دروازه ما آوردند.

وی افزود: درباره آقای سیدعلی، داور بازی هم باید بگویم احترام زیادی برای او قائلم. ما هفته گذشته گفتیم که پنالتی ما گرفته نشد و کارشناسان داوری هم تأیید کردند و این هفته به اشتباه برای حریف پنالتی گرفتند. ما هر هفته باید یک سهمیه از داوری داشته باشیم، یک هفته پنالتی‌مان را نمی‌گیرند و یک هفته علیه ما اشتباه پنالتی گرفته می‌شود. با این حال امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: به تیم استقلال خوزستان بابت فوتبال خوبی که انجام داد تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. باید از ویسی بابت این تیمی که ساخته و جوانان باغیرتی که اینچنین فوتبال بازی می‌کنند، تشکر کنم. در واقع ویسی تحول خوبی در فوتبال ایران به وجود آورده است و برای او و تیمش در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و دبیرکل یوفا باید اشخاصی همچون دایی و مهدوی‌کیا نیز حضور پیدا می‌کردند، اظهار داشت: هر جلسه موضوع خاص خود را دارد. باید ببینیم موضوع و دستورالعمل آن جلسه چه بوده است. دایی و مهدوی‌کیا با رفتن به آن جلسه نه بزرگ شده و با نرفتن نیز کوچک نمی‌شوند.

وی تأکید کرد: از نتیجه بازی راضی نیستم، اما بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند. روی یکسری اشتباهات بچه‌گانه گل خورده و نتیجه را واگذار کردیم. در حالی که روند بازی در اختیار ما بود داور یک پنالتی به ضررمان گرفت که همه چیز را به هم زد. امیدوارم که تصمیم او در اعلام پنالتی درست بوده باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا با اینکه پنالتی ما خیلی واضح بود داور با تأخیر سوت زد و در حالی که پنالتی ما گل شد دستور به تکرار آن داد. اگر آن پنالتی گل نمی‌شد آیا باز هم چنین کاری می‌کرد؟ ای کاش آقای روحانی رئیس جمهور از تراکتورسازی حمایت و تعریف نمی‌کرد، چون از آن زمان همه چیز بر عکس شده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها