به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال 1 تراکتورسازی 1؛ صدرنشینی با تساوی

استقلال 1 تراکتورسازی 1؛ صدرنشینی با تساوی

خوزستان اسپورت:
هفته بیستم لیگ کشور - استادیوم غدیر اهواز
جمعه 23 بهمن 94 - ساعت: 15
استقلال خوزستان 1 تراکتورسازی تبریز 1
گل ها: علی اصغر عاشوری (14- پنالتی) - محمد ایران پوریان (82- پنالتی)
داور: مهدی سیدعلی
کمک داوران: علی اکبر نوری و یعقوب سخندان
اخطار: محمد طیبی، فرشاد سالاروند (استقلال خوزستان) - محمدرضا اخباری، سروش رفیعی (تراکتورسازی)
تماشاگر: 10 هزار نفر

استقلال خوزستان: فرناند و خسوس، دانیال ماهینی، موسی کولی بالی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، حکیم نصاری، علی اصغر عاشوری (74- حمدالله ابدام)، فرشاد جانفزا (87- فرشاد سالاروند)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی (75- امید سینگ)
سرمربی: عبدالله ویسی

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، سینا عشوری (78- محمد ایران پوریان)، علی حمودی، بختیار رحمانی (70- ایوب کلانتری)، سروش رفیعی، مهدی کیانی، سعید آقایی،  مهدی شریفی و آلویس نانگ (62- آگوستو سزار)
سرمربی: امیر قلعه نویی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپای و نزدیکی را به نمایش گذاشتند. استقلال خوزستان برای رسیدن به صدر جدول و تراکتورسازی برای جبران شکست هفته گذشته، با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشته بودند و همین امر سبب شد تا در این نیمه، هیچ کدام از دو تیم پا پس نگذارند.

استقلال خوزستان که در غیاب چند بازیکن به میدان آمده بود، از عقیل کعبی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد تا بدین ترتیب در نیمه نخست ارتباط بین خط میانی و خط حمله تراکتورسازی را قطع کند. دوندگی کعبی و قطع مکرر توپ ها بازیکنان خط میانی تراکتورسازی باعث شد تا مهاجمان تیم میهمان در این نیمه کمتر صاحب فرصت گلزنی شوند. تنها موقعیت های تراکتورسازی در نیمه نخست به شوت راه دور شریفی که به بالای درووازه رفت و ضربه سر خالد شفیعی که در آغوس خسوس آرام گرفت، خلاصه شد و شاگردان قلعه نویی در 45 دقیقه اول فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکردند.

در سمت مقابل، تیم استقلال خوزستان با حرکات پا به توپ حسن بیت سعید و رحیم زهیوی که به خوبی از سوی حکیم نصاری و علی اصغر عاشوری حمایت می شدند، خط دفاعی تراکتورسازی را تحت فشار قرار می داد. یک پنالتی منجر به گل و دو ضربه از بیت سعید که از کنار دروازه تراکتورسازی عبور کردند، حاصل حرکات مهاجمان سرعتی استقلال در قلب دفاع تیم میهمان بود. این نیمه در نهایت با یک ضربه پنالتی منجر به گل استقلال خوزستان به سود این تیم خاتمه یافت.

در نیمه دوم، استقلال خوزستان به حفظ گل زده پرداخت و تراکتورسازی برای جبران نتیجه پیش کشید. در این نیمه، توپ بیشتر در نیمه زمین استقلال ضربه خورد ولی شاگردان ویسی تا قبل از رخ دادن صحنه پنالتی، کمتر به یاران تراکتورسازی فرصت خلق موقعیت دادند.  تراکتورسازی که از بازی روی زمین به نتیجه نرسیده بود، در 15 دقیقه پایانی به ارسال های ببلند روی آورد و در پی یکی از همین ارسال ها به ضربه پنالتی رسید تا نیتجه را برابر کند.

استقلال خوزستان با رقم خوردن تساوی یک بر یک در این مسابقه 37 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از استقلال تهران به صدر جدول رفت.

شرح گل ها
1-0 (استقلال): حسن بیت سعید مهاجم استقلال خوزستان با یک حرکت سریع وارد محوطه جریمه تراکتورسازی شد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما با خطای علی حمودی سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند. ضربه پنالتی را علی اصغر عاشوری به سمت راست دروازه تراکتورسازی زد تا استقلال را پیش بیندازد.

1-1 (تراکتورسازی): عقیل کعبی از استقلال و محمد ایران پوریان از تراکتورسازی برای زدن ضربه سر به هوا برخاستند که توپ به دست بازیکن استقلال خورد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند.  ضربه پنالتی محمد ایران پوریان پس از گل شدن از سوی داور تکرار شد ولی ایران پوریان در مرحله دوم هم توانست توپ را وارد دروازه کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در حاشیه
* تماشای مسابقه برای تماشاگران خوزستانی رایگان اعلام شده بود و استقبال خوبی از این دیدار صورت گرفت.
* سروش رفیعی، بختیار رحمانی، علی حمودی و مهدی شریفی قبل از شروع مسابقه به سمت عبدالله ویسی رفتند.
* قبل از شروع مسابقه عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوزستان به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و به مربیان این تیم خوشامد گفتند.
* گروهی از هواداران فولاد خوزستان در استادیوم غدیر اهواز حضور داشتند و همراه با هواداران استقلال خوزستان تیم شهرشان را حمایت کردند. تماشاگران با شعار «فولاد، استقلال، تعصب خوزستان» اعلام همبستگی کردند.
* هواداران حاضر در ورزشگاه چند بار اقدام به تشویق ایوب والی بازیکن محروم فولاد خوزستان کردند و خواستار بخشش این بازیکن شدند.
* تعدادی از تماشاگران طرفدار تراکتورسازی در استادیوم غدیر حضور داشتند و این تیم را تشویق می کردند.
* امیر قلعه نویی در بین دو نیمه در صحبت با داور نسبت به برخی تصمیمات او معترض بود.
* قلعه‌ نویی سرمربی تراکتورسازی در نیمه دوم استرس زیادی داشت و با اضطراب در لب خط بازی را مشاهده می‌کرد.
* در دقیقه 82 پنالتی به سود تراکتورسازی اعلام شد که محمد ایران‌پوریان پشت آن قرار گرفت. دروازه‌بان استقلال خوزستان در این هنگام قصد داشت توپ را در اختیار بگیرد که ایران‌پوریان این اجازه را به او نداد و جر و بحثی بین آنها صورت گرفت.
* محمد ایران‌پوریان پنالتی اول خود را به گل تبدیل کرد که داور بخاطر ورود زودهنگام بازیکنان تراکتور درون محوطه دستور به تکرار این ضربه داد که این بازیکن برای دومین بار هم ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
6
خسته نباشيد به كليه كادر فني اس خوزستان اقاي ويسي بازيكنان چقدر تك روي ميكنن چقدر وقت تلفي ميكنن موسوي شادگان
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
2
خیلی خوب بود بازی تهاجمی بود اما ای کاش ازبردشون دفاع میکردن. اشکال نداره انشالله بازیهای بعدی رو ببرین
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
5
متاسفانه امروز استقلال خوزستان خوب بازی نکرد ‏،‏ اگر استقلال بعد از گل عقب نمی رفت و هجومی بازی می کرد راحت میتونست تراکتور رو شکست بده ‏،‏ پنالتی که هم دادند واقعا مفت بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها