به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

ریکانی: اگر تراکتور جای ما بود گل اعلام نمی‌کردند؟

ریکانی: اگر تراکتور بود گل اعلام نمی‌کردند؟

خوزستان اسپورت- هافبک خوزستانی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر به جای تیم ما تراکتورسازی مقابل استقلال بود، داور دقیقه 90 آنقدر راحت از عبور توپ از خط دروازه نمی‌گذشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، طالب ریکانی در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. هر دو تیم سه امتیاز را می‌خواستند البته ما به کسب تساوی هم راضی بودیم ولی هدف اول‌مان رسیدن به پیروزی بود که در این راستا هم تلاش کردیم.

وی افزود: ما تیم جوانی داریم که بازیکنان‌مان آینده خوبی در فوتبال دارند. بسیار تاکتیک‌پذیر و همدل هستیم و در بازی با استقلال دیدید که ما چقدر خوب کار کردیم و می‌توانستیم برنده شویم.

هافبک استقلال اهواز در مورد ضربه ایستگاهی که زد و اکثر کارشناسان معتقد بودند توپش از خط دروازه استقلال رد شده است، تصریح کرد: همه دیدند که توپ گل شد. بنده همان جا فهمیدم که توپ از خط عبور کرده. نمی‌دانم چرا داور در آن صحنه اعلام گل نکرد.

وی در مورد اینکه آیا کمک‌داور می‌توانست با سرعت بالای توپ تشخیص گل دهد، گفت: کمک‌داور می‌توانست به داور کمک کند. برای داور بازی که امکان تشخیص گل وجود نداشت اما نمی‌دانم چرا کمک‌داور دچار اشتباه شد. واقعا مشخص بود که آن توپ گل شده است. من که ضربه را زدم از دور این مسئله را دیدم. متاسفانه داور اشتباه بدی مرتکب شد.

ریکانی در مورد اینکه آیا جو ورزشگاه روی تصمیم داور تاثیر گذاشت، عنوان کرد: صد در صد این مسئله تاثیرگذار بود. به نظر شما اگر این اتفاق برای تراکتورسازی افتاده بود باز هم داور اعلام گل نمی‌‌کرد؟ متاسفانه چون یک طرف قضیه استقلال اهواز بود که در انتهای جدول قرار داشت خیلی راحت از این مسئله گذشتند. داور اعلام گل نکرد. امیدوارم دیگر چنین اشتباهاتی رخ ندهد.

وی افزود: جو ورزشگاه روی بازیکنان ما کمی اثر گذاشته بود. آنها در 15 دقیقه ابتدایی بازی استرس داشتند به همین خاطر من به همراه یکی دو بازیکن دیگر به صورت انفرادی اقدام به دریبل و حرکات پا به توپ کردیم تا این استرس از بازیکنان خارج شود و نشان دهیم که می‌توان در ورزشگاه آزادی هم پا به توپ حرکت کرد.

هافبک استقلال اهواز در پایان در مورد مسائل مالی تیم و اینکه آیا استقلال اهواز در لیگ می‌ماند، عنوان کرد: در مورد مسائل مالی هیچ حرفی ندارم چراکه هیچ پولی دریافت نکردیم اما ما تمام تلاشمان را در ادامه مسابقات می‌کنیم تا تیم نتایج خوبی بگیرد و عملکرد مناسبی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
7
اگر این صحنه برای تیم دیگری اتفاق میافتد مطمئنا گل میگرفتد.وقتی تو شهر خودمون غریبه ایم و یک غریبه میشه مالک تیم و هر کاری که دوست داره میکنه و به هیچ کسی هم پاسخگو نیست وقتی هنوز با این قدمت و این همه هوادار و محبوبیت یک زمین تمرین نداریم خوب معلومه که گل سالومون را در آزادی قبول نمیکنند.ولی از شما طالب جان بابت بازی خوبتون ممنون دمتون گرم.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
7
حیف از اس اس این تیم یه سرو گردن از امسال سیاه جامگان بالاتره متاسفانه مسؤولان اهواز باور کردن تیم باید بره و این اشتباه بزرگیه
آقایون این تیم تا الان خودزنی کرده ولی اگه دلالها مانند هرسال پشت ملوان و گسترش فولاد و راه آهن نه ایستند اس اس خیلی از اینا قویتره
چون اکثر فوتبالیستهای ما از مدارس فوتبال اومدن و در مقابل فوتبال اصیل خوزستان کم میارن نمونش فولاد سالهای دور و فولاد نوین و اس خوزستان
فقط یک یا علی لازمه اینقدر حرف دلاها رو شماها هم تکرار نکنید که سقوط میکنیم
نمونش من از بازی بهمنی یا ساکی و خضیراوی و پاکپرور واقعا لذت بردم شما بگید آیا اینا جهانبخش یا سردار ضعیف ترن
foolad girl
|
Iraq
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
8
فقط براتون دعا میکنم مشکلات تیم حل بشه و محکم تر از الان بازی کنید
جلوی جو منفی و دلالی و ناداوریایی که اطرافتون هست، فقط پرقدرت بازی کنید. بدونید که باعث افتخار همه ما هستید.
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
7
ريکانى جان ميدون چرا تراکتور با ما فرق داره
چون تراکتور يک استان پشت سرش هست چون مسئولان استان نسبت به تيم و طرافداران احساس مسئوليت ميکنن
تيم رو تحويل هر کس نميدن حامى دارن ولى با تيم ريشه دار ما مثل بچه يتيم برخورد ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
1
مظلوميت تاكي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها