به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

پاک پرور: جدایی بختیاری‌زاده به ضرر استقلال شد

پاک پرور: جدایی بختیاری‌زاده به ضرر استقلال شد

خوزستان اسپورت- مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: جدایی هشت هفته‌ای بختیاری‌زاده به ضرر تیم استقلال اهواز تمام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد پاک پرور در خصوص دیدار تیمش برابر استقلال تهران گفت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی انجام دادیم. شاید اکثر مردم تصور می‌کردند که به راحتی مغلوب استقلال می‌شویم ولی خوب بازی کردیم و اگر داور ضربه طالب ریکانی را گل اعلام می‌کرد، با سه امتیاز به اهواز برمی‌گشتیم.

پاک پرور در رابطه با پاس گل زیبایی که برای حمزه خضیراوی ارسال کرد، توضیح داد: وقتی کلاه‌کج توپ را برایم فرستاد، ابتدا قصد داشتم توپ را روی پای راستم بیاورم و شوت بزنم اما دیدم که خضیراوی در حال حرکت به سمت دروازه است و به همین دلیل توپ را با پای چپ سانتر کردم که خدا را شکر با ضربه خضیراوی تبدیل به گل شد.

وی در رابطه با اینکه آیا قبل از بازی با استقلال در آزادی استرس زیادی داشتند یا خیر، عنوان کرد: شاید چون تیم ما جوان است، همه فکر می‌کنند که با استرس وارد زمین می‌شویم ولی از همان ابتدای مسابقه با استقلال نشان دادیم که استرس نداریم و به راحتی در مقابل حریف باتجربه بازی کردیم. بازیکنان تیم ما برای درخشش در لیگ برتر انگیزه بسیار زیادی دارند و اگر از سوی مسئولان استان حمایت شوند و کمی از نظر مالی به این تیم کمک شود، می‌توانیم در ادامه مسابقات نتایج بهتری بگیریم.

این مهاجم 21 ساله که فوتبالش را در جوانان استقلال اهواز آغاز کرده و سال گذشته عضو تیم امیدهای فولاد خوزستان بوده، در رابطه با این نظریه که اگر سیاوش بختیاری‌زاده به مدت هشت هفته از استقلال دور نمی‌شد، شاید این تیم نتایج بهتری می‌گرفت، چنین گفت: بله، من هم فکر می‌کنم که جدایی دو ماهه آقای بختیاری‌زاده به ضرر استقلال شد و اگر ایشان در تیم می‌ماند، بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: وقتی سرمربی عوض می‌شود، سرمربی جدید حداقل سه یا چهار مسابقه زمان لازم دارد تا با تیم آشنایی کامل پیدا کند. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر آقای بختیاری‌زاده در تیم باقی می‌ماندند، چون از تیم استقلال اهواز شناخت خوبی پیدا کرده بودند، می‌توانستیم در آن چند هفته امتیازات بیشتری بگیریم.

میلاد پاک پرور در خاتمه گفت: از تمام هواداران خوزستانی که دز استادیوم آزادی حضور یافتند و استقلال اهواز را تشویق کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که مردم خوزستان از بازیکنان جوان استقلال اهواز در مسابقات بعدی حمایت بیشتری بکنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
6
درود بر سياوش درودبر پاك پرور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
3
خدالعنت کنه اون کسانی که باعث جدایی سیاوش خان شدند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها