به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مظلومی: شانس آوردیم که شکست نخوردیم

مظلومی: شانس آوردیم که شکست نخوردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید پیش‌بینی بازی سخت را مقابل استقلال اهواز کرده بود. او همچنین گفت که شانس آورده‌اند که شکست نخورده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پرویز مظلومی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز که با تساوی یک - یک همراه شد، اظهار داشت: بازی خوبی بود و واقعاً دیروز هم گفته بودم، اشتباه است فکر کنید ما بازی ساده‌ای داریم. بازی سختی بود و به تیم حریف تبریک می‌گویم. تیم‌هایی که همیشه بسته بازی می‌کنند و ضد حمله می‌زنند همیشه خطرناک هستند و از موقعیتی هم که داشتند به خوبی استفاده کردند.

وی ادامه داد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها امروز حمایت کردند اما نتیجه خوبی نگرفتیم. در واقع امروز روز خوب ما نبود. بازیکنانم عصبی بودند و به در بسته می‌خوردند. من به بازیکنانم از اول هفته هشدار دادم که فکر نکنند مقابل استقلال اهواز بازی راحتی پیش رو دارند.

مظلومی تصریح کرد:‌ شانس آوردیم که یک امتیاز گرفتیم. شاید شکست می‌خوردیم. بازیکنانم دقایق آخر احساس کردند که نتیجه را از دست داده‌اند و به همین دلیل حملات خوبی داشتند اما هیچ کدام از حملات تبدیل به گل نشد. به حریف تبریک می‌گویم. استقلال اهواز با رشادت بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. البته ما هم در روز بدمان بودیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می‌شود هیئت مدیره از عملکرد تیم ناراضی است و در ترکیب تیم دخالت کرده، گفت: چنین چیزی نیست و هیچ کسی نمی‌تواند در ترکیب دخالت کند.

مظلومی درباره کسب 6 امتیاز از 4 بازی اخیر و اینکه آیا این روند می‌تواند منجر به قهرمانی شود، عنوان کرد: ما ناامید نیستیم و مطمئن باشید روند کنونی را قطع می‌کنیم. شک نکنید روزهای خوبی خواهیم داشت.

وی در پایان درباره عدم حضور آرش برهانی در لیست امروز استقلال گفت: سعی کردیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم. آرش بازیکن بزرگی است اما نیاز نبود امروز از او استفاده کنیم و شاید در بازی بعدی به بازی گرفته شود. امروز نیاز بود به جوانان تیم فرصت بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
درود بر اس اس اهواز كه حقش داده نشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها