به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

بختیاری‌زاده: توپ ما در دقیقه 90 گل شد

بختیاری‌زاده: از مدیرعامل باشگاهم تشکر می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اعتقاد دارد که تیمش در دقایق پایانی موفق به گشودن دروازه استقلال شده، اما داور به اشتباه از اعلام گل به سود این تیم خودداری کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: دیروز که صحبت کرده بودم، گفتم با چوب و کلت به مصاف توپ و تانک آمده‌ام و به نظرم نباید از کسب نتیجه تساوی خوشحال باشیم،‌ چون با هفت امتیاز در انتهای جدول بودیم، اما دلیل اینکه من خوشحال شدم و شادی کردم، این بود که با یک مشت بچه به مصاف تیم پرمهره استقلال آمدم و توانستم از این تیم بزرگ یک امتیاز بگیرم.

وی ادامه داد: ما روی برنامه کار کرده بودیم و هدف‌مان این بود که به استقلال اجازه بدهیم توپ را در اختیار داشته باشد. مشاهده کردید که هر وقت توپ را گرفتیم با هدف و تاکتیک به سمت دروازه حریف حمله کردیم و دیدید که چه شهامتی داشتیم. استقلال تیم کوچکی نیست. این تیم از قدمت زیادی برخوردار است و کادر فنی خوبی دارد. زمانی که مجید صالح مربی این تیم تیم‌های اروپایی را در تلویزیون آنالیز می‌کند، واقعاً لذت می‌برم.

سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: ما با چوب دستی و کلت کمری مقابل تانک قرار داشتیم. از مدیرعامل تیم تشکر می‌کنم. او به من گفت که از تلاش برای استفاده از نیروهای جوان خوزستانی دست نکشم و خوشحالم این مسئله جواب داد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم تیم ملی در آسیا آقایی کند باید امثال ایرانپاک، کازرانی و ... حضور داشته باشند. بنابراین باید از جوانان استفاده کنیم تا بتوانیم موفق شویم. در بازی تیم ملی ایران با الجزایر مجید نامجو‌مطلق خوش درخشید و من همواره از او به عنوان یک بازیکن خوزستانی نام می‌برم. به نظرم تیم ملی باید چندین نامجومطلق داشته باشد و از بچه‌های خوزستان بیشتر استفاده شود.

وی یادآور شد: من دیروز در نشست خبری پیش از بازی گفتم که می‌خواهم از اعتبار 150 ساله بختیاری‌زاده‌ها دفاع کنم اما به من ایراد گرفتند و گفتند که فوتبال 108 ساله است، چگونه شما می‌خواهید از اعتبار 150 ساله فوتبال خانواده‌تان دفاع کنید؟ اما 30 سال فوتبال سهراب، داریوش، سیاوش، کوروش، علی و سایر بختیاری‌زاده‌ها که با هم جمع شود 150 سال خواهد شد. من این اعتبار را گذاشته‌ام تا برای استقلال اهواز کاری کنم شاید کار من با این بازیکنان سخت باشد، اما مطمئناً آینده فوتبال ملی ما نیز می‌تواند با جوانان استقلال اهواز تضمین شود.

سرمربی تیم استقلال اهواز درباره اینکه داوری بازی چند مشکل داشت، گفت: توپ ما در دقایق پایانی گل شده بود و از زاویه‌ای که من دیدم توپ به گل تبدیل شده بود. موعود بنیادی‌فر داوری جنتلمن، تحصیلکرده، جوان و حرفه‌ای است که می‌تواند کلاس داوری ایران را بالا ببرد. امیدوارم مانند موعود و موعودها در فوتبال ما بیشتر شود، اما او اشتباه کرد و خدا کند من اشتباه کرده باشم.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: گلی که ما خوردیم خطای اوت به سود ما شده بود، اما داور به سود استقلال گرفت. توپ‌مان هم در دقیقه 90 گل شد و به نظرم موعود در این دو صحنه تمرکز لازم را نداشت. در بازی رفت هم داور اشتباه کرد، اما مسئولان به من گفتند چیزی نگو و ما خودمان داور را چهار جلسه محروم می‌کنیم، اما همین داور در لیگ قضاوت می‌کند. اگر ما سه امتیاز بازی رفت استقلال را می‌گرفتیم من اخراج نمی‌شدم در لیگ مانده بودم و وضعیت استقلال اهواز اینگونه نبود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
محمد حسن فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
6
دقیقا بخدا گل شد
واقعا اگه این تیم از اول فصل همین طور بسته می شد الان استقلال وضعیت خوبی داشت

یه خسته نباشید به آقای بختیاری زاده و بازیکنان
ممنون و خسته نباشد دمتون گرم
الموج الازرق
|
Iraq
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
8
این شعر شاعر بزرگ خوزستانی رو تقدیم میکنم به همه ی هم استانی ها بخصوص اس اسی های اهواز
چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم
اگر دل دلیل است ما آورده ایم
اگر داغ شرط است ما برده ایم
اگر دشنه ی دشمنان گردنیم
اگرخنجر دوستان گرده ایم
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
8
درودبر غیرتت سیاوش خان بختیاری زاده
درودبر تعصبت سیاوش خان
درودبرمردانگیت سیاوش خان
درودبرمردی که به جوانان برومند خطه خوزستان بهای بازی داد
درودبرمردنترس اهوازسرمربی استقلال اهواز بختیاری زاده
سیاوش خان بختیاری زاده امروز ثابت کردیدکه تعصب و غیرت و مردانگی حرف اول رودرفوتبال میزنه نه پول امروز جوانان زیر18سال خوزستان باسرمربی باتعصبشون درس فوتبال روبه مردم ایران بلخص استقلال تهران دادن امروزسیاوش خان و جوانای باغیرتش یاد بزرگان فوتبال استقلال اهواز یعنی داودی؛ تهامی؛حردانی و شیخ رباطهارو زنده کردن
درودبرغیرتتان ای شیرمردان ودرودبرغیرت سرمربی جسورونترس سیاوش خان بختیاری
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
6
استقلال اهواز عالی بازی کرد توپ گل شد ولی داور ندید تیم خوبی است از اول بختیار زاده میموند خوب بود انشاالله آرزوی موفقیت برای این تیم جوان و سرمربی دوستداشتنی میکنم. هوادار فولاد
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
6
من که گفتم به آینده استقلال اهواز خوشبینم .با این جوانان سال های آینده خوش میدرخشیم
احمد
|
Latvia
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
6
فوق اعاده بود.کاش از روز اول سیاوش با همیت تیم کار میکرد تا الان بدون شک مدعی قهرمانی باشه.دو امتیاز رو از رقیب اصلی خوزستان برای قهرمانی گرفتی و ایشالا راه رو برای فولاد و قهرمانی استقلال خوزستان هموار کنی تا دل مردم استان رو بیشتر شاد کنی.درود بر غیرت و شرف بختیاری زاده بزرگ.قول شرف میدم اگه تحت هر شرایطی این تیم حفظ بشه کمتر از دو سال دیگه قهرمان بلامنازع لیگ برتر ایران میشه.یه تیم رویایی با بچه های نوجوان و جوان باتکنیک و فهیم.خواست همه مردم خوزستان حفظ همین تیم و تقویت بیشتر و قهرمانی خوزستان در لیگ برتر که برازنده مهد فوتبال ایران هست.انشاا..
علی تابع معتوقی ماهشهر
|
Germany
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
6
درودبر جوانان باغیرت
آقای خاکپور اگر جوانان استقلال را با نام تیم المپیک میبردی الان به المپیک میرفتیم
فقط ای کاش یک مهاجم باتجربه به این تیم اضاف شود
پاسخ ها
بهبهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
گل گفتی ‏،‏ تیمی که مبلغ قرارداد کل بازیکنانش کمتر از یک بازیکن حریف بود تونست تو خونه حریف امتیاز بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
2
اس اس شهر اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها