به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد سرمربی مضروب نفت از مسعود رضائیان

انتقاد سرمربی نفت مسجدسلیمان از مسعود رضائیان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مدیرعامل سابق این باشگاه را در حوادث رخ داده از سوی برخی از هواداران تیم نفت مقصر دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که جمعه شب توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافته بود، در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایسنا به شرح درگیری ایجاد شده و علل آن پرداخت.


فرزاد حافظی در بخشی از این مصاحبه به انتقاد از مسعود رضائیان مدیرعامل فصل گذشته باشگاه نفت مسجدسلیمان پرداخته و در خصوص ضاربین گفته است: «این نفرات مشخص هستند و حتی با رییس کانون هواداران نیز تماس گرفته بودند و گفته بودند که اگر شش هفت میلیون تومان برای ما بگیری، دست می‌کشیم. این‌ها دنبال پول هستند و باید بگویم این حاصل کارهای آقای رضائیان مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان است. چرا سال گذشته که تیم 20 باخت آورد، تماشاگران چیزی نمی‌گفتند و حتی سرمربی را تشویق می‌کردند ولی الان که وضعیت تیم خوب است، با ما این گونه رفتار می‌کنند؟ آن موقع با پول دهن آن‌ها را بسته بودند.»

باید دید مسعود رضائیان که در حال حاضر مدیریت باشگاه ملوان انزلی را به عهده دارد، چه توضیحاتی در خصوص اظهارات فرزاد حافظی ارائه خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
2
1
آقای حافظی شما هم مقصر هستی مگه روز اول هواداران تیم نفت بارها اعتراض نکردن که آقا جان ما شما را نمیخوایم. این جنگ و جدال چه ربطی به مسعود رضائیان داره. شما میخوای محبوبیت رضائیان بین مردم خراب کنی درسته کتک خوردی ولی این حرکت را نمی پسندم. حق شما نبود اینجوری باهاتون برخورد شه. ولی شماهم حق ندارید به آقای رضائیان و به هواداران تیم نفت توهین کنید
خود شماهم خیلی خرابکاری کردی. پارسال خیلی به تیم ضربه زدی خود کارلوس سانتوز شخص شما فراری داد ماهواداران تیم نفت همه چی رو میدونیم. حتی بارها ادم می فرستادی سر تمرین به آقای مکوندی و به بازیکنان تیم فوش میدادن. شماهم خیلی خرابکاری کردی حالا هم حاصل کارهای خودته.
بازهم میگم درست نبود ولی خودتم بی تقصیر نیستی
عشق است مردم شهرم و تیم نفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
2
1
آقای حافظی منم این حرکت زشته رو نمی پسندم
ولی شماهم مقصرید بارها اعتراض کردیم آقا جان بزار یه مربی خوب و کار بلد سکان تیمو به عهده بگیره. چرا شما خودت قاطی این ماجرا میکنی والا بخدا از لحاظ دانش فنی در حد تیم نفت نیستی. آقا جان ما کاری به جنگ و دعوا نداریم انصافن نتایجی که نفت گرفت کجاش خوبه.
شما چرا همه. این داستانها را به آقای رضائیان ربط میدی
اصلا آقای رضائیان مقصر نیست
هوادار نفت
|
Germany
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
1
1
بابا رضاییان بنده خدا چکار داره با کار شما؟؟معتقدم رضاییان نباس جواب شمارو بده چون گنده میشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها