به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرمربی نفت مضروب و به بیمارستان انتقال یافت

سرمربی نفت مضروب و به بیمارستان منتقل شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شب گذشته مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حسین فرجی سرپرست نفت مسجدسلیمان در این باره گفت: ساعت 7-8 شب گذشته بود که چند تن از افراد ناشناس به سمت سرمربی تیم ما حمله کردند و ضرباتی به کمر و سر او زدند. به علت اینکه بیمارستان مسجدسلیمان امکانات خوبی نداشت او را به اهواز منتقل کردند. خوشبختانه سر او آسیب جدی ندید اما کمرش 14-15 بخیه خورد.

وی در مورد اینکه آیا این افراد از هواداران بودند یا خیر، گفت: خود حافظی هم افراد را نشناخت اما قطعا این موارد به فوتبال مربوط بود. تب و تاب فوتبال در مسجدسلیمان زیاد است. اما هیچ گاه چنین حرکاتی قابل توجیه نیست. چه ارزشی دارد که مقابل بچه‌های او به خاطر فوتبال چنین برخوردی بکنند. مسائلی به مراتب سخت‌تر از فوتبال به وجود می‌آید که شاهد چنین مواردی نیستیم حتی در جنگ هم چنین ناجوانمردی‌هایی را نمی‌بینیم.

سرپرست نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا باشگاه پیگیر این مسئله است یا خیر، تاکید کرد: پلیس برای تهیه گزارش به باشگاه آمد و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. از طرف حافظی هم اقدامات صورت گرفته و او شکایت کرده است. امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائل ناگواری نباشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
اینا همون هوادارانی هستن که شخص آقای حافظی بهشون میگفتن خائن، ،آقای حافظی هواداران شما رو نمیخوان آقا جون ب زور که نمیشه برو آقا برو آقا برو برو ،،،بهتره که خودت بری اینجوری نمیشه، ،که بذار ی فرد دلسوز بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
اولا این حرکت ناشایسته رو محکوم میکنم.
دوم اینکه ما هواداران تیم نفت آقای حافظی رو نمیخوایم این آقا خودشم مقصره از روز اول نبایستی مسئولیت تیم رو قبول می کرد ما به یه مربی باکلاس نیاز داریم که از لحاظ فنی درسطح بالایی باشد حافظی توانایی مربیگری رو نداره
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
این کار بدعت بسیار خطرناک و زشتی در ورزش است . باید باعاملان برخورد قاطعانه صورت بگیرد. با این کار مطمئن باشد هیچ مربی معروفی به این شهر نمیاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها