به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

استقلال 1 - ملوان 1؛ توقف ملوان مقابل جوانان آبی

استقلال 1 - ملوان 1؛ توقف ملوان مقابل جوانان آبی

خوزستان اسپورت:
هفته هجدهم لیگ برتر - استادیوم تختی اهواز
پنجشنبه 8 بهمن 94 - ساعت: 15
استقلال اهواز 1 - ملوان انزلی 1
گل ها: میلاد پاک پرور (9) - احمد آهی (17)
داور: رضا مهدوی
کمک داوران: حسین طالقانی و فرید امیدوار
اخطار: رضا بهمئی و طالب ریکانی (استقلال) - محمدحسین کنعانی (ملوان)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی (75- عادل مسعودی)، میلاد ربانی، حسین بهرامی، رضا ایار، طالب ریکانی، رضا بهمئی، میلاد پاک پرور و حمزه خضیراوی (80- میرفرزاد مجیدی).
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

ملوان انزلی: سیدحسین حسینی، حامد نورمحمدی (79- شاهین بالیجانی)، احمد آهی، عزیز معبودی (35- علیرضا رمضانی)، محمدحسین کنعانی، محمد آبشک، پژمان نوری، مازیار زارع، صادق محرمی، جلال رافخایی و رضا درویشی (57- سهیل رحمانی).
سرمربی: حمید استیلی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و ملوان انزلی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال اهواز بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. سیاوش بختیاری زاده در این دیدار از سه بازیکن جوان بنام های حمزه خضیراوی، میلاد پاک پرور و رضا بهمئی در خط حمله استفاده کرده بود که توسط طالب ریکانی تنها بازیکن باتجربه باقی مانده از بازی دور رفت در ترکیب استقلال اهواز، حمایت می‌شدند.

حاصل فشار اولیه استقلال، گل میلاد پاک پرور بود که روی یک ضربه دیدنی به دست آمد. این گل باعث شد ملوان به خود بیاید و متوجه شود که برابر تیم جوان شده استقلال اهواز کار سختی دارد. عمده حرکات تهاجمی ملوان در نیمه نخست از جناحین زمین طراحی می‌شد و یاران استیلی قصد داشتند با نفوذ و ارسال از جناحین به درون محوطه جریه میزبان، برای سیدجلال رافخایی موقعیت سازی کنند. ملوانان گرچه در این نیمه نتوانستند از این راه به نتیجه برسند ولی روی یک ضربه کرنر و ارسال پژمان نوری از توپ برگشتی، توسط احمد آهی گل استقلال را پاسخ دادند تا نیمه اول را بازنده به رختکن نروند.

بازیکنان استقلال اهواز که اکثریت آنها را نفرات جوان تشکیل می‌دادند، در نیمه نخست مقابل بازیکنان باتجربه ملوان پا پس نگذاشتند و بازی قابل قبولی را ارائه کردند که در نهایت به تساوی یک بر یک منجر شد.

در نیمه دوم، بازی تا قبل از رسیدن به 15 دقیقه پایانی، کم حادثه دنبال شد. دو تیم با دوندگی زیاد در میانه زمین سعدی در کنترل توپ و میدان داشتند که در اکثر دقایق برتری از آن یاران میزبان بود و نیروی جوانی استقلال بر تجربه یاران ملوان چربش داشت.

15 دقیقه پایانی این دیدار با چند موقعیت گلزنی از سوی یاران دو تیم همراه شد و بازیکنان استقلال و ملوان برای زدن گل برتری تلاش زیادی داشتند. در دقیقه 76 حرکت در عرض و ضربه طالب ریکانی توسط حسینی سنگربان ملوان برگشت داده شد و شوت محکم حمزه خضیراوی در دقیقه 79 با خوش شانسی یاران ملوان راهی به دروازه این تیم پیدا نکرد.

در ادامه مسابقه، ضربه آکروباتیک رافخایی در دقیقه 82 از کنار دروازه استقلال عبور کرد و دقایقی بعد ضربه سر همین بازیکن به خارج رفت. آخرین فرصت خطرناک ملوان در دقیقه دوم وقت اضافی با شوت محکم جلال رافخایی راهی اوت شد تا این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد و طلسم شکست های استقلال شکسته شود.

شرح گل ها
1-0 (استقلال): میلاد پاک پرور پس از حرکت در عرض و از پیش رو برداشتن مدافع ملوان با یک ضربه محکم و دیدنی از پشت محوطه جریمه ملوان دروازه این تیم را فرو ریخت.

1-1 (ملوان): ضربه سر احمد آهی مدافع پیش تاخته ملوان توسط مرادیان دروازه بان استقلال به صورت ناقص دفع شد و در برگشت همین توپ با دخالت آهی تبدیل به گل شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
8
حیف ریکانی رو فرم نبود . می تونستیم ملوان رو ببرم . خواهشا تمریناتو ادامه بدین. تعطیل نکنین تیم خوب میشه . کاش به جای اینکه مجیدی رو از اردبیل بیارین یه جوان خوزستانی جذب میشد . وامروز بازی می کرد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
8
خسته نباشید بچه ها خوب بودید امروز انشالا بازیهای بعدی هماهنگ تر میشید واقعا تیم جوون خیلی بهتره اقا سیاوش دستت درد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
3
صد درود به پاکترین مربی لیگ سیاوش شجاع
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
1
1
دست درد نکن آقا سیاوش از ویسی یاد گرفته جوانان جذب کردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها