به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

استیلی: به سیاوش بابت این جوانان تبریک می‌گویم

استیلی: به سیاوش بابت این جوانان تبریک می‌گویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: متاسفانه سریال اشتباه‌های سهوی داوری همچنان برای ما ادامه دارد و ما از این نقطه در حال ضربه خوردن هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید استیلی در نشست پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: این اولین بازی ما بعد از تعطیلات بود ولی از نحوه بازی تیمم اصلا راضی نیستم. یک امتیاز گرفتیم ولی از بازیکنان به هیچ وجه راضی نیستم و مطمئنم که خود آن‌ها هم راضی نیستند. امیدواریم در بازی‌های بعدی بهتر و روان‌تر بازی کنیم.

وی درباره داوری این دیدار نیز عنوان کرد: متاسفانه سریال اشتباه‌های داوری برای ما ادامه دارد و به نظر من این اشتباه‌ها عمدی هم نیست اما از شانس بد ما این اشتباه‌ها به ضرر ما رقم می‌خورد در این بازی نیز یک پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد و داور به راحتی از صحنه‌ای که مدافع استقلال در محوطه جریمه توپ را با دست خود حمل کرد، گذشت.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی افزود: روی هم رفته امیدوارم به یاری خدا بازی‌های بعدی بهتر بازی کنیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی گل زودهنگامی خوردیم که شیرازه تیم ما را به هم ریخت و از طرفی با تیمی بازی کردیم که برای ما ناشناخته بود که این دو موضوع کار را برای ما سخت می‌کرد. بازیکنان جوان آن‌ها بسیار باانگیزه بودند و به سیاوش بختیاری‌زاده بابت این جوانان تبریک می‌گویم.

استیلی همچنین بیان کرد: مسئولان لیگ به دلیل حذف تیم امید از رقابت‌های مقدماتی المپیک یک هفته بازی‌ها را زودتر شروع کردند که این مسئله نیز بخشی از برنامه‌ریزی‌های ما را به هم ریخت.

وی در پایان گفت:‌ امیدوارم تیم ریشه‌داری مثل استقلال اهواز هم به شرایط ایده‌آل برسد تا مردم خوزستان شاد شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
4
عجب داور بیشتر به سود شما گرفت آقای استیلی . استقلال اهواز بدون تمرین با شما بازی کرد .
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
5
ما خوزستانییم دیگه..دوروز فرصت تمرین داشته باشیم بابچه های کوچه پس کوچه های اهواز میتونیم بهترین بازیهاروانجام بدیم..الکی نیست که برزیل..قربون بچه های خوش تکنیک خوزستان بریممم که یه روزه ستاره ی ایران میشن..قابل توجه اژدری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها