به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

دست نشان: بهتر از موسوی پیدا نمی‌شود

دست نشان: بهتر از موسوی پیدا نمی‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این هواداران نساجی بودند که باعث شدند تا نساجی بازنده شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مازندلیگ، نادر دست نشان در رابطه با پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: من انتظار چنین نتیجه ای رانداشتم ولی نقاط ضعف نساجی را مورد بررسی قرار دادیم و اگر فیلم را بازبینی کنید متوجه می شوید که ما در چه شرایطی به گل رسیدیم. به هرحال فوتبال است و بچه های آبادان مزد آرامش و هوشیاری خود را بدست آوردند و من به عنوان مربی نفت آبادان از نتیجه راضی هستم ولی به عنوان یک قائمشهری و کسی که 25 سال از زندگی خود را برای نساجی گذاشت و به کمک این هواداران در نساجی بزرگ شد، نمی توانم خوشحال باشم و امیدوارم شرایط نساجی بهتر شود.

دست نشان درباره داوری این دیدار گفت: آقای زرگر از داوران برتر ما هستند و برای انتخاب این داور خوب از کمیته داوران تشکر می کنم هرچند در هفته گذشته دو پنالتی برای آبادان گرفته نشد.

دست نشان درباره بعضی از شعار های هواداران گفت: شاید با گفتن این حرف ها اشک بریزم و هواداران هم امروز می خواستند تا اشک های من را در بیاوردند، من 25 سال برای نساجی زحمت کشیدم.

وی در ادامه افزود: سکوی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بیمار است. حتی به بازیکنان تیم نساجی که امروز آنقدر عاشقانه برای تیم خود جنگیدند، بی احترامی شد. بازیکنان غیر بومی در کافی شاپ های شهر هستند. بررسی کنید ببینید که بازیکنان بومی قائمشهر کجا هستند؟ آن زمان که من بازیکنان بومی می آوردم، برایم حرف در می آوردند. امروز نفت آبادان باعث پیروزی نشد، این هواداران نساجی بودند که باعث شدند تا نساجی بازنده شود.

سرمربی صنعت نفت در خصوص استعفای سید کورش موسوی مربی خوزستانی تیم نساجی گفت: قرار نیست که یک تیم همیشه برد داشته باشد. بهتر از سید کورش موسوی پیدا نمی شود. متاسفانه بودن چند گروه از هواداران به ضرر نساجی است، همان هایی که اطراف تیم هستند امروز روی سکوها فحاشی می کردند.

دست نشان در مورد عدم وجود زمین تمرین برای نفت آبادان گفت: در بازی رفت مسئولین آبادانی با گل و شیرینی به پیشواز نساجی رفتند اما در قائمشهر حاضر نشدند به آبادان زمین تمرین دهند. هیئت فوتبال قائمشهر به تمامی تیم های میهمان زمین تمرین داد ولی وقتی نوبت به تیم آبادان رسید خبری از زمین تمرین نبود. مگر گناه من چه بود که سرمربی نفت آبادان شدم؟ اگر من گناهکارم پس آقای موسوی هم گناهکار است که سرمربی نساجی شده است؟

نادر دست نشان در پایان افزود: آرزوی من لیگ برتری شدن نساجی است چون نساجی هواداران شریف و فهمیده ای دارد ولی بازیچه دست یک سری ها شده اند، در صورت اصلاح این مسائل موفقیت نساجی نزدیک می شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
1
4
آبادان قهرمان برزیل آسیا دوستت داریم و مطمئنیم که علیرقم همه ظلمی که به تو میشود در فوتبال همیشه سربلند خواهی بود زمانی رنگ زرد تو بعد رنگ سرخابی پایتخت زبانزده عام و خاص بود به امید تکرار آن روزها .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها