به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

موسوی: بعضی حرف ها را به گور می‌برم

موسوی: بعضی حرف ها را به گور می‌برم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ناگفته هایی هست که من باید آنها را با خود به گور ببرم و نمی‌توان در رابطه با آنها صحبت کنم.

به نقل از مازند اسپورت، کورش موسوی سرمربی خوزستانی تیم نساجی مازندران در رابطه با شکست چهار بک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ‌45 دقیقه اول بازی کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود و یکی دو موقعیت گل هم داشتیم . بنده بازی های تیم نفت آبادان را حسابی آنالیز کرده بودم و چیزی حدود 8 ساعت بازی این تیم را تحلیل کردم . با این حال نتوانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و دقایق انتهایی نیمه اول دو گل بد دریافت کردیم که باعث شد شرایط برای ما که در خانه بازی می کردیم سخت بشود . ما میان چند هزار هوادار خودمان عقب افتاده بودیم و این یک شوک بود .

وی ادامه داد: با صحبت هایی که بین دونیمه با بازیکنانمان داشتیم و تغیر تاکتیکی که دادیم ، نیمه دوم رو خوب شروع کردیم و چند موقعیت جدی هم ایجاد کردیم ولی متاسفانه روی یک اشتباه گل سوم رو هم دریافت کردیم . در ادامه تلاش کردیم و به گل رسیدیم . با توجه به اینکه بعد از گل بار روانی بچه های ما مثبت شد و تماشاگران نیز فشار بسیار زیادی به حریف وارد کرده بودند ولی گل چهارم را به شکل بسیار بدی دریافت کردیم که باعث شد شرایط خیلی سخت شود.

موسوی در خصوص موضوع استعفایش گفت: بنده آمده بودم تا به فوتبال قائمشهر کمک کنم و هر آنچه که در توان داشتم را برای تیم ارائه دادم. با اینکه تیم نساجی را احیا کردم ولی دیگر شرایط طوری نیست که بخواهم به کارم ادامه دهم . فکر می کنم اگر از همین الان بروم شاید شرایط تیم بهبود پیدا کند و تیم در کورس قهرمانی باقی بماند. این بضاعت را من درون تیم دیدم و شاید وجود من نتواند این امیدواری را در بچه ها نگه دارد. بچه های شایسته ای در این تیم حضور دارند و تمرینات زیادی را انجام دادند و زحمات زیادی را نیز متحمل شدند و فعل خواستن را صرف کردند ولی اتفاقات همیشه پیش می آیند .

وی ادامه داد: از تماشاگران معدودی هم که پشت نیمکت مهمان لطف کردند و به من فحاشی کردند هم تشکر می کنم . آنها حق دارند به من فحش بدهند ولی بنده مربی نیستم که به هر قیمتی کنار زمین بایستم و بخواهم زن و بچه و خانواده و اعتبارم را زیر سوال ببرم. هر موقع احساس کنم که به شخصیت خانوادگی ام لطمه وارد می شود قبول نمی کنم که بمانم. برای همین فکر می کنم که نمی توانم به نساجی کمک کنم. نساجی تیم بزرگی است و افتخار می کنم که 14 هفته با این تیم بودم و 23 امتیاز کسب کردم. قطعا این 23 امتیازی که بنده افتخار داشتم با نساجی جمع آوری کنم اول با لطف خدا، دوم با لطف خدا و سوم با حمایت این هواداران پرشور که عاشقانه این تیم را تشویق کردند، بوده است. این خاطره بد یعنی خداحافظی از نساجی در روز شکستم در خاطرم خواهد ماند زیرا من با مربیان هم سطح و  بالاتر از خودم رقابت می کنم و امروز شکست خوردم. بنده در فوتبال زیاده خواه هستم، بنده علاقه دارم تیم ها را چه در خانه و چه خارج خانه ببرم ولی شکست امروز برای من سنگین بود زیرا خوزستانی ها من را می شناسند.

موسوی در ادامه صحبت هایش بیان کرد : بنده از همین جا عدم ادامه همکاری خودم را با باشگاه نساجی اعلام می کنم. از آقای پرهام و حیدر زاده عذر خواهی می کنم که نتوانستم اهدافمان را محقق کنم به هر حال خداحافظی خودم را با باشگاه نساجی اعلام می کنم و حضورا هم خدمت آقای پرهام و حیدر زاده خواهم رسید تا کتبا استعفا خودم را تقدیم کنم و کتبا رضایت آنها را بگیرم . امیدوارم از همین حالا آقای حیدرزاده به فکر یک مربی باشند تا شاید با شوک دادن به تیم موفق تر عمل کنند.

کورش موسوی افزود: من از همه مردم قائمشهر تشکر می کنم ولی ناگفته هایی هست که من باید آنها را با خود به گور ببرم و نمی توانم مطرحشان کنم. شخصیت من به بنده این اجازه را نمی دهد تا این مسائل را بیان کنم. برخی مسائل نیز متوجه من است که من آنها را می پذیرم. این شکست یک شکست تلخ در زندگی من بوده و این باخت را می پذیرم زیرا مسئولیت این باخت متعلق به من است. بنده برای صلاح نساجی این تصمیم را گرفته ام تا شاید یک شوک بچه ها را به این وا بدارد تا تلاش و زحمتشان را بیشتر کنند و با انگیزه تر لیگ را ادامه دهند و  صرفا به همین خاطر تیم را ترک می کنم وگرنه بنده مربی هستم اهل مبارزه و تلاش کردن تا نقاط ضعف تیم ترمیم بشود ولی برخی مسائل هست که باید در سینه من بصورت راز باقی بماند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها