به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

جهانداری: تمام دارایی‌ام با شکایت فولاد توقیف شد

جهانداری: من به بازیکنان استقلال رضایت نامه ندادم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اهواز گفت: من به هیچ کدام از بازیکنان استقلال اهواز رضایت نامه ندادم و فقط دو توافق نامه با محمد غلامی و سعید قزل گچلی امضا کردم.

ارسطو جهانداری در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با اظهارات داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته استقلال اهواز، اظهار داشت: ابتدا باید توضیح بدهم که سال گذشته آقای یزدی گزینه موردنظر من برای مربیگری استقلال اهواز نبود ولی با اصرار شادروان عبدالرضا سعدی، قبول کردم که یزدی سرمربی استقلال شود.

جهانداری ادامه داد: همان زمان به یزدی اعلام کردم که می‌خواهم کمک کنم تا در لیگ یک نتیجه بگیرد، ایشان هم گفت اگر امسال را بدون تیم بمانم، ممکن است دیگر به من فرصت مربیگری داده نشود. ما ایشان را حمایت کردیم و با تیم خوبی وارد مسابقات شدیم ولی پس از چند هفته موضوع اعتصاب بازیکنان پیش آمد که در نهایت متوجه شدیم متأسفانه آقای یزدی پشت داستان بوده است.

جهانداری در پاسخ به این سئوال که بر چه اساس چنین ادعایی را مطرح می‌کند، عنوان کرد: زمانی این قضیه مسجل شد که یزدی قبل از بازی با تیم تربیت نوین یزد اعلام کرد تا به من چک ندهید، اجازه نمی‌دهم بازیکنان وارد زمین شود. به ایشان گفتیم شما استقلالی هستی و این حرف از شما بعید است، ولی یزدی گفت من استقلالی نیستم و تا چک مرا ندهید، نمی‌گذارم بازیکنان بازی کنند.

مدیرعامل سابق استقلال اهواز افزود: به جان فرزندم قسم می‌خورم عین همین کلمات بین ما رد بدل شد و چند شاهد هم برای حرفم دارم. در نهایت مجبور شدم به ایشان چک بدهم تا تیم وارد زمین شود. دو هفته بعد از آن بازی که به نیم فصل رسیدیم، یزدی را اخراج کردم، چون معتقد بودم یک مربی نباید به خودش اجازه بدهد بازیکنان را در مقابل باشگاه قرار بدهد و از طرفی بگوید تا چک نگیرم، نمی‌گذارم بازیکنان به زمین بروند.

جهانداری در رابطه با اینکه اما داریوش یزدی اعلام کرده شما قصد دخالت در تعیین کمک مربیان و بازیکنان را داشتید و ایشان مقاومت کرده تا بالاخره اخراج شده، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نبوده است. من روحم از این حرف ها خبر نداشت. در اواسط مسابقات بود که مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه به من گفت برادرم قبل از شروع فصل به داریوش یزدی گفته بود فلان بازیکن منشوری است و سال قبل که عضو تیم راهیان کرمانشاه بوده، بدلیل تبانی و گرفتن سکه طلا از تیم حریف محروم شده، بنابراین بهتر است با وی قرارداد نبندید، اما آقای یزدی به حرف ایشان گوش نداد و اعلام کرد باید با آن بازیکن قرارداد ببندیم که همین کار را انجام دادیم. پس چطور ممکن است من در تعیین بازیکنان دخالت کرده باشم؟

مدیرعامل سابق استقلال اهواز در خصوص اینکه چرا در اواسط دور رفت لیگ امسال، وقتی دوباره مدیرعامل باشگاه شد، اقدام به صدور رضایت نامه های چند بازیکن کرده، توضیح داد: من به هیچ عنوان برای بازیکنان رضایت نامه صادر نکردم. البته فقط با دو بازیکن به درخواست آقای ملکی توافق نامه امضا کردم.

جهانداری افزود: با محمد غلامی و سعید قزل گچلی در حضور آقای ملکی در تهران جلبسه داشتیم و طبق خواسته آقای ملکی با آنها توافق نامه امضا کردم که در صورتی که تا نیم فصل پول این دو بازیکن پرداخت نشود، باشگاه باید رضایت نامه آنها را صادر کند. اگر الان حدود 10 بازیکن از استقلال اهواز جدا شده‌اند، به دلیل اینست که تیم مشکلات مالی دارد و مدیران باشگاه صلاح دیده‌اند به این بازیکنان رضایت نامه بدهند. باز هم تأکید می‌کنم که من فقط با محمد غلامی و سعید قزل گچلی، براساس خواسته آقای ملکی بعنوان مالک باشگاه، توافق نامه امضا کردم و در رابطه با جدایی سایر بازیکنان هیچ نقشی نداشتم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از باشگاه استقلال اهواز جدا شده و تکلیف این باشگاه چه خواهد شد، عنوان کرد: قبلاً توضیح دادم که در ابتدای فصل آقای ملکی براساس مشورت با برخی دوستانش گفت که تمایل به ادامه همکاری با من ندارد و به همین دلیل سهام خودم را به ایشان واگذار کردم.

جهانداری ادامه داد: حدود دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول بود که به ملاقات محمد ملکی رفتم و پیشنهاد دادم تیم را به من بازگرداند تا هزینه خرید امتیاز فولادنوین و بدهی معوقه باشگاه توسط من پرداخت شود، اما آقای ملکی پس از مشورت با سایر همکارانش در استقلال اهواز، از این کار خودداری کرد.

وی افزود: من حاضر بودم تیم را تحویل بگیرم و در نیم فصل 6-7 بازیکن جدید جذب کنم تا با تیم خوبی در دور برگشت حاضر شویم اما ملکی یک روز پس از جلسه‌ای که در تهران برگزار کردیم، جواب منفی داد. یک هفته در تهران ماندم و خیلی تلاش کردم تا تیم را تحویل بگیرم اما در نهایت با درخواستم موافقت نشد.

مدیرعامل سابق استقلال اهواز در رابطه با انگیزه‌اش از بازپس گیری امتیاز این باشگاه از محمد ملکی، عنوان کرد: راستش چک های چهار و نیم میلیارد از شش میلیارد تومان مبلغ خرید امتیاز فولادنوین، از دفترچه چک شخصی من به باشگاه فولاد داده شد و برهمین اساس شکایتم را کردند و تمامی حساب های بانکی ام، حتی حساب مربوط به حقوق بازنشستگی بنده، به دستور مقام قضائی تا تعیین تکلیف این پرونده مسدود شده است.

وی اشاره کرد: وقتی دیدم همه زندگی‌ام توقیف شده، گفتم تیم را از ملکی تحویل بگیرم و برای ماندن این تیم در لیگ برتر تلاش کنم. من یک بار در سال 84 تیم استقلال اهواز را در رده شانزدهم جدول از شفیع زاده تحویل گرفتم و با انتخاب آقای یاوری بعنوان سرمربی توانستیم در نهایت تیم را در لیگ بر تر نکه داریم و همان تیم سال بعد تا مرز قهرمانی پیش رفت.

جهانداری همچنین در رابطه با برنامه جمعه شب ورزش خوزستان عنوان کرد: مسعود نریموسایی بعد از برنامه با من صحبت کرد و ناراحتی خودش را ابراز داشت. ایشان گفت ما کارشناس آوردیم که در رابطه با مسائل فنی صحبت کند اما بحث را شخصی کرد. نریموسایی قول داد که در برنامه های آتی حق پاسخگویی برایم محفوظ باشد و بتوانم جواب حرف های مطرح شده را بدهم.

ارسطو جهانداری در پایان گفت: امیدوارم استقلال اهواز از این شرایط ناراحت کننده خارج شود. من همه زندگی و سرمایه‌ام توقیف شده، در حالی که تیم برای افراد دیگری است و بنده هیچ سهمی در آن ندارم. پس انصاف نیست که برخی حرف های نادرست علیه من بیان شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
4
اقای یزدی تیم رو در نیم فصل اول کرد. چی شد که یدفعه همچی تغییر کرد؟ شما وظیفتون این بود که مشکل مالی بازیکنا ومربی تامین کنید شما این کارکردید گرفتن مطالبات مربی حقش شما نمی تونید این روبی تعصبی بزارید اونم خوانواده داره فرافکنی نکید
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
3
تمام این حرفها و این بازیها برای معروفیت و تیتر یک رسانه ها شدن است.اقای جهانداری شما که کار و زندگی داشتی میشه بگی برای چی سر از استقلال اهواز در اوردی؟ شما که میگی فوتبال درآمد نداره، عاشق هم که نبودی؟ واقعا ارزششو داشت؟ استقلال اهواز را خودت و برادران x و ملکی نابود کردین.داریم دیوانه میشویم شفیع زادها چرا تیم را به شما دادن بعد شما چرا قبول کردی بعد چرا این اعجوبه ملکی را معرفی کردی؟ آب که سربالا بره...میشه! امیدوارم خدا ازتون نگذره از هیچ کدومتون.اگر مافیایی هم در فوتبال ایران هست که حتما هست مسلما یکی از اون مافیا شما و دوستانتان هستید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها