به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

ستارگان احمدی 2 - نفت 2؛ توقف نفت مسجدسلیمان

سعید صالحی
خوزستان اسپورت:
دیدار تدارکاتی - ورزشگاه تختی بندرعباس
دوشنبه 15 دی 93 - ساعت: 14
ستارگان احمدی 2 - نفت مسجدسلیمان 2
گل ها: رحیم دهقانی (19) محسن دهقانی (52) برای ستارگان - فرزاد محمدی (10 و 60) برای نفت
داور: حسن رئیسی
تماشاگر: هزار نفر


دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ستارگان احمدی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از بندرعباس، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این شهر اردو زده و تمرینات بدنسازی میان فصل را سپری می کند، از ساعت 14 امروز در یک مسابقه تدارکاتی مقابل تیم ستارگان احمدی به میدان رفت و به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت داد.

تیم نفت در دقیقه 10 روی ارسال میلاد زنیدپور از یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر تمام کننده فرزاد محمدی به گل اول رسید. این گل را رحیم دهقانی در دقیقه 19 با فرار از قلب دفاع نفت پاسخ داد و دروازه رضا محمدی دروازه بان نفت در نیمه نخست را باز کرد تا این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 52 شوت سرکش و ناگهانی محسن دهقانی از فاصله 20 متری از بالای دستان گئورگیف سنگربان بلغاری نفت به تور دروازه این تیم بوسه زد. این گل هشت دقیقه دوام داشت و فرزاد محمدی با یک ضربه سر دومین گل خود و زردپوشان مسجدسلیمان را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر دو مساوی تمام شود.

بهروز مکوندی در این مسابقه تدارکاتی از همه بازیکنان تیمش استفاده کرد و با انجام تعویض های متعدد در صدد محک زدن زردپوشان بود. محمود تیغ نورد و رضا درویشی از جمله بازیکنانی بودند که با پشت سر گذاشتن مصدومیت برای دقایقی در این بازی به میدان رفتند تا بازگشت خود به میادین فوتبال را اعلام کنند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ستارگان احمدی با قضاوت خوب حسن رئیسی در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد و حدود هزار نفر از این دیدار دوستانه دیدن کردند. «بخش احمدی» از توابع شهرستان حاجی آباد در استان هرمزگان است و ترکیب تیم ستارگان احمدی از بازیکنان هرمزگانی شاغل در تیم های مختلف فوتبال ایران که اصالتاً اهل «بخش احمدی» می باشند تشکیل شده بود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها