به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

مسعود رضائیان: سلیمان فلاح بازیکن اضافی بود

مسعود رضائیان اعتقاد دارد که حفظ میلاد سلیمان فلاح در تیم نفت مسجدسلیمان به منزله تحمیل هزینه اضافی به این باشگاه بود.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان خوبی را در نیم فصل جذب کردیم و هیچ کدام از بازیکنان اصلی خود را از دست ندادیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود رضائیان در خصوص عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات میان فصل با توجه به مشکلات مالی این تیم گفت: با وجود همه مشکلات توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. سه بازیکن خارجی و سه بازیکن ایرانی آینده دار در نقل و انتقالات جذب تیم نفت شدند و همه آن ها از نظر فنی مورد تأیید سرمربی قرار گرفتند.

رضائیان درباره بازیکنان جدا شده از تیم نفت گفت: همه بازیکنان اصلی تیم نفت که از سایر باشگاه ها پیشنهادات خوبی داشتند را حفظ کردیم و این موضوع برای ما موفقیت محسوب می شود. میلاد سلیمان فلاح تنها بازیکن جدا شده از تیم نفت بود که او هم در تیم ما بعنوان یار اضافی به حساب می آمد. سلیمان فلاح از همان بازی هفته هفتم مقابل استقلال ساز جدایی را کوک کرد و مرتب بهانه می گرفت. در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد او گرفتیم چرا که حفظ سلیمان فلاح به منزله تحمیل هزینه اضافی به باشگاه نفت بود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان که به صورت زنده با رادیو مرکز خوزستان صحبت می کرد، با ابراز رضایت از اردوی این تیم در بندرعباس گفت: خواسته کادر فنی اجابت شد و بازیکنان بصورت شبانه روزی در اختیار تیم قرار گرفته اند تا در این اردو آناده مسابقات دور برگشت شوند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 14 امروز در یک بازی دوستانه به مصاف منتخب هرمزگان می رود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها