به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

بختیاری زاده: مراسم خداحافظی نمی‌خواهم

بختیاری زاده رسماً اعلام کرد که در بازی تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز به میدان نخواهد رفت.
مراسم خداحافظی سهراب بختیاری زاده از میادین فوتبال که قرار بود روز دوشنبه 22 دی ماه در ورزشگاه تختی اهواز انجام شود، به دلیل مخالفت این بازیکن سابق فوتبال خوزستان لغو شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هیئت فوتبال خوزستان در نظر داشت که روز دوشنبه 22 دی ماه مراسم خداحافظی سهراب بختیاری زاده از میادین فوتبال را در جریان مسابقه تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز از سری مسابقات تورنمنت چهارجانبه ورزشگاه تختی اهواز برگزار کند و این بازیکن دقایقی برای دو تیم بازی کند. سهراب که در ابتدا بصورت تلویحی از این پیشنهاد استقبال کرده بود، امروز مخالفت رسمی خود را اعلام کرد.

بختیاری زاده اعتقاد دارد با توجه به زحماتی که برای تعدادی از باشگاه های ایرانی کشیده، مراسم خداحافظی او باید توسط همان باشگاه ها برگزار شود. سهراب از هیئت فوتبال خوزستان بابت پیشنهاد برگزاری این مراسم تشکر و دلخوری خود از باشگاه هایی که قبلاً برای آن ها توپ زده را اعلام کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهراب بختیاری زاده، بازیکن به یاد ماندنی فوتبال خوزستان و تنها بازیکن این استان که در جام جهانی موفق به گلزنی شده است، متولد سال 51 شمسی بوده و اولین بار در سال 71 با پیراهن تیم انتظام (ژاندارمری سابق) اهواز در لیگ خوزستان چهره شد. بختیاری زاده سپس لباس شاهین اهواز را به تن کرد و بعد از آغاز به کار تیم فولاد خوزستان به این تیم پیوست. استقلال تهران، فولاد خوزستان، صبای قم، پاس همدان و استقلال خوزستان باشگاه هایی بودند که سهراب در لیگ برتر برای آن ها بازی کرده است.

برای خواندن دلایل مخالفت سهراب بختیاری زاده با انجام مراسم خداحافظی، همچنین نظرات این ملی پوش سابق درخصوص اختلاف اخیر عادل کلاه کج و عبدالله ویسی و سایر مسائل جاری فوتبال ایران می توانید  اینجا  کلیک کنید.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها