به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

شماره پیراهن قاضی و مسلمان اعلام شد

محمد قاضی و محسن مسلمان با شماره پیراهن های 2 رقمی برای فولاد بازی می کنند.
شماره پیراهن های دو بازیکن جدید فولاد خوزستان از سوی این باشگاه تعیین شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه فولاد خوزستان روز گذشته اسامی 21 بازیکن را برای ثبت نام در سیستم آنلاین کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران تحویل داد تا همانند سال گذشته اولین تیم ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد که مدارک بازیکنان خود را تحویل می دهد.

باشگاه فولاد طبق آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شماره پیراهن های بازیکنان این تیم برای حضور در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرده است. بر همین اساس، شماره پیراهن های بازیکنان قبلی فولاد نسبت به لیگ برتر تغییری نداشته ولی دو بازیکن جدید به فهرست اضافه شده اند. در فهرست تیم فولاد، شماره 99 به محمد قاضی و شماره 77 به محسن مسلمان تعلق گرفته است.

قاضی و مسلمان ابتدا تمایل داشتند که شماره های 9 و 7 فولاد خوزستان را به تن کنند اما چون شماره های مذکور در اختیار سیدایمان موسوی و سروش رفیعی بود، دو بازیکن جدید فولاد شماره های مشابهی را انتخاب کردند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که باشگاه فولاد تا یک هفته مانده به انجام اولین بازی آسیایی در اسفندماه 93 می تواند نام حداکثر 5 بازیکن دیگر را به فهرست 21 نفره فعلی بازیکنان این تیم اضافه کند.

اولین تصاویر ثبت شده از محمد قاضی و محسن مسلمان که توسط دوستان خوب ما در پیج (ffc_iran) در شبکه اجتماعی اینستاگرام تهیه شده را مشاهده می کنید.

شماره پیراهن قاضی و مسلمان مشخص شد

شماره پیراهن قاضی و مسلمان مشخص شد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
0
1
مسلمان که هفت میخاس که مال سروش بود!!77 هم خوبه..99 خیلی خفنه.. (-B
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها