به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

کمالی: وضعیت بازیکنان سرباز مثل گذشته است

کمالی: وضعیت بازیکنان سرباز مثل گذشته است

خوزستان اسپورت- جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه در برابر قانون یکسان هستند و نمی‌توانیم تبعیضی قائل شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نشستی که عصر امروز (سه شنبه) بین نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: نشست خوب و مفیدی بود. این نشست به ریاست سرلشکر باقری برگزار شد که در آن سردار باران‌چشمه و من نیز به نمایندگی از ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتیم و آقایان کفاشیان و تاج هم به نمایندگی از فدراسیون فوتبال حاضر بودند.

وی افزود: در این نشست در خصوص موضوعات مختلف مربوط به بازیکنان سرباز بحث و گفت‌وگو و مقرر شد همه در برابر قانون یکسان بوده و هیچ‌گونه تبعیضی برای افراد قائل نشویم.

سردار کمالی در پاسخ به این سوال که با این حساب آیا بازیکنان سرباز که به تیم ملی فوتبال دعوت می‌شوند، می‌توانند تیم ملی را همراهی کنند،گفت: همانطور که گفتم قانون برای همه یکسان است و ما نمی‌توانیم تبعیضی قائل شویم. بر همین اساس وضعیت بازیکنان سرباز ملی‌پوش نیز مثل گذشته بوده و تغییری در آن حاصل نشده است.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: در این نشست همچنین قرار شد برای آنکه از پیش آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری شود در آینده نشست‌های مشترک دیگری نیز بین ما و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
4
میشه بطور قطعی بفرمایید که عبدالله زاده میتونه برای فولاد بازی کنه یا نه؟
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
7
درود بر سردار که داری باقاطعیت قانون رو و اجرای عدالت رو رعایت میکنی و تا حالا هم انصافا مو لای درز نرفته ، موندم با این اجرای دقیق و مو به مو قانون، چرا فوتبال کشور ما پیشرفتی نمیکنه؟؟؟!! کشوری که سربازان رو با عدالت هرچه تمام بین تیمهای نظامی چنان تقسیم میکنه که دهن خود عدالت هم وامونده!!! بله سردار انصافا ما مثل جنابعالی کم داریم البته بودند ولی فقط حرف قشنگ میزدندولی جنابعالی فقط عمل میکنی!! سربازها باعدالت تمام بین تیمهای نظامی تقسیم میشوند، و هیچ فرقی حتی بین تیم فجرسپاسی و تیم برادر تراکتور وجود نداره!!!
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
5
دوست عزیز بخشش بازیکن ها توسط نیروهای مسلح مبتنی به رضایت فرمانده میشه یعنی اگه تراکتور سازی مافیای نخواهد عبدالله زاده رو نمی ده حتی وآقعن خوش خدمتی کرده باشه ولی بقیه بازیکن ها بخاطر اینکه دفترچه اشون رو دیر پست کردن وبعد از بهمن پارسال خدمت رفتن باید شش ما اضافه هم خدمت کنند که همش به نفع تراکتوره حالا فرض بگیریم تراکتور وآقعن تیم نظامیه که اینجوری نیست و با رانت بازیکن سرباز می گیره نحوه تقسیم سربازها چرا این گونه است باید از مسئولین نظام وظیفه پرسید چرا بازیکن های تاپ به تراکتور می روند وبازیکن های کمتری به ملوان می روند ویا به فجر ونیرو زمینی یا پاس ؟اگه به قول سردار کمالی حسن نیت دارن این تقسیمات حتی به درخواست نیرو باشه نحوه تقسیم نیرو باید کامل بر قوانین وانصاف باشه یعنی حتی در این گونه تناقض موج می زنه. آیا در مورد این پرونده آیا افراد متخلف نظامی پروندشون رسانه ای شد یا آیا افرادی در نظام پزشکی محاکمشون علنی نشد آقای کمالی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها