به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

بختیاری‌زاده: لیست بازیکنان را تحویل باشگاه دادم

بختیاری‌زاده: لیست بازیکنان را تحویل باشگاه دادم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از برگزاری اردوهای تیم‌های لیگ برتری در مقطع فعلی که اهواز دارای آب و هوای بسیار خوب و مطبوعی است ناراحت می‌شوم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد لیست نفرات مدنظر استقلال اهواز گفت: لیست بازیکنانی که نیاز داریم را به کارون یعقوبی ارائه کردم و با توجه به اینکه ممکن است اعلام این لیست قیمت‌ها را بالا ببرد اجازه دهید اگر مدیریت باشگاه صلاح دانست خودشان لیست را اعلام کنند.

وی در مورد نفراتی که تاکنون از استقلال اهواز جدا شده‌اند، اظهار داشت: محمد غلامی و سعید قزلگچی از جمع ما جدا شدند. 12-13 بازیکن تیم ما درخواست جدایی دارند اما با لطف استانداری و تلاش مدیریت باشگاه با این بازیکنان صحبت می‌شود تا با بهبود اوضاع مالی سایر نفرات را حفظ کنیم. این دو نفر هم در زمان ارسطو جهانداری رضایتنامه‌شان را دریافت کرده بودند. البته در ابتدای فصل هم میلاد جعفری از ما جدا شد و محسن حمیدی هم به گسترش‌فولاد پیوسته‌ است. فرزاد آشوبی هم دیگر بازیکن جدا شده از جمع ماست. امیدواریم با حفظ سایر بازیکنان و جذب 6 بازیکن دیگر بتوانیم تیمی خوب را ببنیدیم تا در ادامه مسابقات نتایج لازم را کسب کنیم.

سرمربی استقلال اهواز در ارتباط با اینکه آیا این تیم به اردو می‌رود، عنوان کرد: واقعا وقتی می‌بینم باشگاه‌های ایرانی و هموطنان ما اردوهای خود را خارج از ایران برگزار می‌کنند متاسف می‌شوم. اکنون بهترین شرایط آب و هوایی در خوزستان و شهرهای جنوبی است. چه اهالی ورزش و چه مردم عادی می‌توانند به اهواز سفر کنند و از شرایط آب و هوایی این شهر بهره کامل را ببرند. زمین‌های ورزشی و مردم آماده استقبال از مسافران هستند و امیدوارم این نگاه مثبت در بین مردم شکل بگیرد.

وی در مورد زمان شروع تمرین گفت: طی صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتیم، یکی از بهترین مهمانسراها را در منطقه کیان‌پارس در نظر گرفتیم و احتمالا از پنجشنبه تمرینات را با حضور در آنجا شروع خواهیم کرد.

بختیاری‌زاده در پایان در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: اگر باشگاه و مسئولان حمایت لازم را از تیم انجام دهند و مشکلات ما رفع شود، می‌توانیم به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشیم. متاسفانه به قول دوست خوبم فیروز کریمی ما خوزستانی‌ها همیشه کت و شلوار را بعد از عید به تن می‌کنیم. اگر در حمایت از تیم دیر اقدام نکنیم و به انسجام کافی برسیم می‌توانیم در بازی‌های بعد با کسب نتایج مناسب در لیگ برتر بمانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
3
فقط بومی بگیر آقای بختیاری زاده . سربازهایی که سربازیشون تمام میشه بهترین گزینه هستند . امیر شرفی فرزاد جعفری . عباس عسگری میثم کریمی و ......
باخدا
|
United States of America
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
2
متاسفانه از استاندار تا بخشدارها در خوزستان فقط به فکر منافع دولت هستن و بیچاره مربیان چه انتظاری از مسولین دارن ولی در استانهای دیگه بر عکس است ولی تا کی آخرش چی دوده این قضیه تو چشمه خودشان خواهد رفت چون اگر در خوزستان ورزش نباشد جرم زیاد میشود حالا می بینید
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
2
جدای استفاده از بازیکن بومی .بهتره از سهمیه بازیکن خارجی هم استفاده کنید
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
2
واقعا چرا از پتانسیل استان استفاده نمیشود. مثلا بنده چند روز پیش در خبرها خواندم که زندان(ندامتگاه)کارون واقع در شهر اهواز خوشبختانه بدلیل کم شدن زندانی و افراد بزهکار تعطیل و به یک مرکز فرهنگی تبدیل خواهد شد و البته زندان هم به جای کوچکتری انتقال داده خواهد شد.خوشبختانه آمار بزهکاری در خوزستان از میانگین کشوری پایین تر است.این مهم امکان پذیر نیست مگر با توسعه اشتغال پایدار و البته توسعه ورزش و سرگرمی و دلمشغولی برای جوانان پاک این مرزوبوم.نجات استقلال اهواز و تیمهای پرافتخار و قدیمی استان میتواند یکی از کم هزینه ترین و مطمئن ترین این راهکارها باشد.مسولان و وکلای این استان تا دیر نشده زودتر اقدام عملی مفید بکنید.با تشکر.
اهوازي
|
United States of America
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
آره شما ليست دادي الان هم ملكي هم يعقوبي همه نفرات رو براي شما آماده ميكنند .آقاي بختياري اينهل به نون شب محتاجند بگرد تو محلات اهواز چندتا جوون ديگه پيدا كن كه عمرا مديريت بتونه به اين تيم كمك بكند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها