به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

چشم امید استقلال اهواز به استانداری خوزستان

چشم امید استقلال اهواز به استانداری خوزستان

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز در حالی راهی تعطیلات میان فصل لیگ برتر شده‌اند که آینده این تیم کاملاً مبهم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حدود بیست روز پیش بود که جلسه رسیدگی به مشکلات مالی باشگاه استقلال اهواز در دفتر دکتر خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، برگزار شد و حاضران در آن جلسه که شامل مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، مالک و مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز بودند، راهکارهای کمک به تیم استقلال را با معاون استاندار مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد که طی مدت یک ماه بخشی از مشکلات باشگاه استقلال اهواز از طریق منابع استانی برطرف شود.

در عین حال، چند روز پس از این جلسه، ورود یک متقاضی جدید برای به دست گرفتن مدیریت باشگاه استقلال اهواز و پرداخت هزینه‌های این باشگاه، باعث امیدواری مجموعه استقلال و طرفداران فوتبال خوزستان شد. ورود و خروج متقاضی مدیریت باشگاه استقلال اهواز که در کمتر از یک هفته اتفاق افتاد، زمان را به زیان این باشگاه تلف کرد و روزهای ابتدایی دوره نقل و انتقالات میان فصل را از استقلال اهواز گرفت.

دوره نقل و انتقالات میان فصل، روز بیست و نهم دی ماه به پایان می‌رسد و طبیعتاً اگر استقلال اهواز در این بازه زمانی اقدامات لازم را برای تفویت تیمش انجام ندهد، نمی‌توان هیچ شانسی را برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برگشت متصور شد.

محمد ملکی در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه استقلال اهواز به خوزستان اسپورت می‌گوید: «متأسفانه بحث ورود مدیرعامل جدید باعث شد زمان به ضرر استقلال اهواز از دست برود و برنامه هماهنگ شده با استانداری خوزستان برای رفع مشکلات تیم نیز با وقفه روبرو شود. اکنون تنها امید ما به کمک استانداری است تا در دو هفته باقی مانده از فصل نقل و انتقالات اقدام به تقویت تیم کنیم. در غیر اینصورت هیچ شانسی برای بقای تیم در لیگ برتر باقی نمی‌ماند.»

صحیت های مالک باشگاه استقلال اهواز نشان می‌دهد که این باشگاه از نظر مالی به بن بست رسیده و برای خروج از این بن بست چشم امید به مساعدت بالاترین مقام اجرایی استان دارد.

نتایج استقلال اهواز در فصل جاری، نه تنها طرفداران رنگ آبی در خوزستان، بلکه عموم جامعه فوتبال این استان را آزرده خاطر کرده است و از طرفی به مخالفان فوتبال خوزستان این فرصت را داده تا عقده‌های فروخورده از جامعه فوتبال خوزستانی را با بولد کردن اتفاقات استقلال اهواز بیرون بریزند.

در چنین فضایی، شاید اقدام فوری استانداری خوزستان، تنها نقطه امید باقی مانده برای هواداران استقلال اهواز و عموم فوتبالدوستان خوزستان است.

باید منتظر ماند و دید که استاندار خوزستان، به عنوان مردی که او را از جنس ورزش می‌شناسیم، چه راهکاری برای نجات قدیمی ترین تیم باقی مانده در فوتبال خوزستان خواهد داشت.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
جاسم صگوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
1
ما که چشممون آب نمیخوره
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
1
ملکی تیمو تحویل بده چطور اول فصل مشکل مالی نداشت الان پیدا کرده این حرفا چیه آقای ملکی نمی خواد پول خرج کنه آمد معروف بشه یه وام بگیره مالیات نده و سر آخر هم تیمو بفروشه و دنبال سوده . استاندار بزرگترین کمکش گرفتن تیم از آقای ملکی
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
2
با تشکر از این گزارش تاثیر گذار. ميخواستم بگم که انگار آقای ملکی طلبکار هم هستند.امیدوارم جناب آقای استاندار در اولین اقدام عملی ملکی را که باعث رنجش ورزشدوستان عزیز خوزستانی شده است را اخراج و مورد بازخواست قرار بدهند و در ضمن استقلال اهواز را هم از این شرایط و اینکه هر سال مثل گوشت قربانی بین دار و دسته شفیع زادها و جهانداری و ملکی ها دست به دست میشود را نجات بدهند. این میتواند اولین اقدام عملی در جهت حفظ قدیمی ترین تیم استان باشد. انشاالله.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
2
انشالله با مساعدت استاندار محترم مشکلات استقلال اهواز برطرف بشه. این تیم نیاز به کمک فوی در نیم فصل داره اگر نقل و انتقالات تمام بشه و این تیم تقویت نشه اصلا بدرد نمیخوره
خوزستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
0
استقلال اهواز به حمايت بيشتر وجدي نياز داره
بابک
|
United States of America
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
آقای فوتبالیست قدیمی خوزستان که حالا استاندار هستی باور کن ورزش و فوتبال بهتر از آسفالت کردن خیابان است بهتر از برج ساختن و کتابخانه است زیرا شما و مردم خوزستان فوتبال را بهتر خواب و خوراک می دانید و میدانند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها