به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

محسن بیات: استقلالی شدنم معجزه بود

محسن بیات می گوید حضورش در استقلال خوزستان همانند معجزه بوده است.
مدافع جديد تيم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز رضایت از پیوستنش به این تیم گفت: به نظرم معجزه بود و خدا خيلي من را دوست داشت كه در دقيقه 90 به اين تيم پيوستم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محسن بيات اظهاركرد: متاسفانه من پس از نزديك به 14 سال متوالي حضور در تيم صبا از آن جدا شدم. من از سال 80-79 كه باشگاه صبا تيم صنايع دفاع را خريد، وارد اين باشگاه شدم ولي متاسفانه پس از اين سال‌ها باتوجه به مسايلي كه پيش آمد باشگاه با من توافق نكرد و از اين تيم جدا شدم.

وي خاطرنشان‌كرد: اين جدايي براي من خيلي سخت بود و چند روز بعض گلويم را گرفته بود و گريه مي​كردم، چرا كه من براي اين تيم خيلي زحمت كشيدم ولي متاسفانه افرادي آمدند كه قدر من را ندانستند.

مدافع راست تيم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با ابراز رضایت از تیم جدیدش، عنوان‌کرد: مسوولان باشگاه استقلال خيلي خوب هستند و براي من سنگ تمام گذاشتند تا من بتوانم به اين تيم بيايم. از عبدالله ويسي هم بسيار تشكر مي​كنم چرا که او خيلي زحمت كشيد تا من به اين تيم بيايم. من در دقايق پاياني فصل نقل و انتقالات به استقلال پيوستم و از تيم جديدم بسيار راضي هستم و اصلا نمي​توان استقلال خوزستان و صبا را از نظر امكاناتي و مديريتي با يكديگر مقايسه كرد و به نظر من باشگاه استقلال از اين نظر خيلي بهتر از صبا است.

وي در ادامه بيان‌كرد: تقريبا طي دو سال اخير ما هيچ دريافتي از تيم صبا نداشتيم، البته برخي بازيكنان 23، 24 درصد از پول خود را دريافت كردند ولی من كه از قديمي​هاي تيم بودم، هنوز يك ريالي هم از باشگاه صبا دريافت نكرده​ام. من بيشتر به خاطر پدرم كه نمي​گذاشت از اين تیم جدا شوم، در اين تيم ماندم ولی با شرايطي كه پيش آمد، درنهايت پدرم هم به اين جدايي راضي شد. به هر حال شرايط خيلي سخت بود و مخارج زندگي نیز بسیار بالا رفته است و از طرفي هم اداره ماليات هم براي پول​هايي كه نگرفته​ايم به ما فشار مي​آورد.

بيات گفت: خدا را شكر كه با شرايطي بهتر به تيم بهتري پيوستم كه تمام كارش بر مبناي اصول و برنامه است. به هر حال اميدوارم بتوانيم در ادامه مسابقات با بازيكنان خيلي خوب كه اين تیم جذب كرده است، نتايج بسيار خوبي به دست آوريم. بازيكنان اين تيم هم بسیار دوست دارند تيم​شان نتيجه بگيرد و استقلال اين شخصيت را دارد كه از اين جايگاهي که در آن قرار دارد، بالاتر برود و مطمئنا در نيم‌فصل دوم، از استقلال خوزستان بيشتر مي‌شنوید.

وي در ادامه با بيان اين‌كه نزديك به يك سال و نيم در تيم صبا با ويسي كار كرده بودم، خاطرنشان‌كرد: من در آن سال‌ها در دفاع راست بودم که 16، 17 گل به ثمر رساندم و خوشحالم كه بازهم پيش ویسی برگشتم. به نظرم معجزه بود و خدا خيلي من را دوست داشت كه در دقيقه 90 به اين تيم پيوستم.

مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره اردوي كيش نيز، گفت: بازيكنان​مان در بازي با ملوان كه خودم هم بودم، واقعا خيلي خوب كار كردند و بسيار زود هم توسط چهارمحالي به گل رسيديم. چهارمحالي بازيكن خيلي خوبي است و واقعا تعجب می​كنم كه چرا او مدتي در فوتبال ما حضور نداشت و به نظرم جاي او در تيم‌ملي خالي است. چند بازيكن ديگر هم داريم كه مي​توانند بسيار بيشتر از اين پيشرفت كنند و اميدوارم به حق​شان در فوتبال برسند. خود من كه به حقم در فوتبال ايران نرسيدم ولي اميدوارم جوانان ديگر تيم‌مان به حق​شان برسند. من يكي دو بار مورد نظر كي​روش قرار گرفتم ولي متاسفانه نمي​دانم چه مي​شد كه دقيقه 90 ديگر من نبودم، فقط مي​دانم كه نگذاشتند من وارد تيم‌ملي شوم.

وي ادامه‌داد: در كل اردوي تيم‌مان در کیش خيلي خوب بود. من 14 سال با تيم صبا در اردوهاي مختلفي شركت مي​كردم و اردوهای‌مان به صورتي بود كه در روزهاي پاياني اردو، بازيكنان كسل مي​شدند ولي ما امروز پيش از پايان اردوي​مان هم تمرين داشتيم و همه از روحيه بالايي برخوردار بودند و خوب تمرين كردند.

بيات در پایان با یادآوری حضورش در کنار ویسی در تیم صبا، عنوان‌كرد: حدود سه سال و نيم پيش كه ويسي سرمربي ما در تيم صبا بود، شايد از نظر مهره​اي و امكاناتی مانند ساير تيم​هاي ليگ برتري نبوديم ولي فکر می‌کنم تنها عنصري كه باعث پيشرفت صبا شد، آقاي ويسي بود چرا كه تمام بازيكنان با او دوست بودند و اكنون اين رفاقت هم در تيم استقلال خوزستان موج مي​زند و اميدوارم بازيكنان در كنار هم خيلي​ خوب بازي كنند و استقلال خوزستان هم جزو مدعيان باشد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها