به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

تأیید خبر خوزستان اسپورت توسط فدراسیون فوتبال

روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای در خصوص تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، خبر خوزستان اسپورت را تأیید کرد.
روابط بین الملل فدراسیون در رابطه  با تیم های حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، اطلاعیه ای را صادر کرد.

خوزستان اسپورت، شب گذشته در مطلبی با عنوان «گاف تاریخی: فولاد از آسیا حذف می شود؟!» اقدام به تکذیب خبر مندرج در سایت ورزش 3 مبنی بر اتمام مهلت تحویل مدارک تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

خوزستان اسپورت در مطلب مذکور اعلام کرد که خبر ورزش 3 با عنوان «فردا؛ آخرین مهلت اعلام لیست به AFC» واقعیت نداشته است و تیم فولاد کنمتر از دو هفته دیگر نیز برای تحویل مدارک اعضای این تیم به کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مهلت دارد.

در اطلاعیه سایت رسمی فدراسیون فوتبال آمده است: «با توجه به اینکه تیم های شرکت کننده در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باید اعلام آمادگی کنند، باشگاه نفت تهران به دلیل حضور در دیدار پلی آف که روز 28 بهمن ماه برگزار می شود مهلت داشت مدارک و اسامی بازیکنان و کادر فنی خود را تا امروز 14 دی ماه به کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ارائه کند که این تیم با ارسال مدارک کامل ، آمادگی خود را برای حضور در این بازیها اعلام کرد.
طبق نامه ای که از سوی سازمان لیگ برتر در تاریخ یکم دی ماه به سه باشگاه تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان ارسال کرده است، باشگاههای فوق تا 24 دی ماه مهلت دارند تا مدارک خود را به کمیته روابط بین الملل ارسال کنند.
همچنین تاکنون سه باشگاه فوق بخشی از مدارک لازم برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را به این کمیته ارسال کرده اند و فعالیتهای مربوط به ثبت نام و حضور تیم ها توسط روابط بین الملل در حال پیگیری است.»

مطلب مربوط به ورزش 3 را می توانید در اینجا و مطلب خوزستان اسپورت را در اینجا مشاهده کنید.


تأیید خبر خوزستان اسپورت توسط فدراسیون فوتبال


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها