به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

مهاجری: با لشکری از غایبین به اهواز می‌رویم

مهاجری: با لشکری از غایبین به اهواز می‌رویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: برای کسب پیروزی و ایجاد فاصله مناسب با انتهای جدول به اهواز می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در خصوص دیدار این هفته تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی سختی مقابل فولاد داریم، جایگاه واقعی این تیم، در انتهای جدول نیست و بعید می‌دانم که این تیم باسابقه تا انتهای فصل در این جایگاه باقی بماند.

وی افزود: متاسفانه با لشگری از محرومان و مصدومان به اهواز می‌رویم. شرایط سخت است قبول ولی فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم. محمود خمیسی، ایگور پراهیچ و مهدی خیری به لطف داور مسابقه پدیده و پرسپولیس سه کارته شدند، البته به دنبال آن هستیم تا ثابت کنیم مهدی خیری سه کارته نیست و در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال هستیم.

مهاجری تصریح کرد: اگر بتوانیم این مساله را ثابت کنیم که یکی از کارت‌های خیری به اشتباه به نام وی ثبت شده‌ است، می‌توانیم از وی در برابر فولاد استفاده کنیم. باید از برادران، رییس هیات فوتبال که پیگیر کارهای تیم پدیده در فدراسیون هم بوده تشکر کنم. ضمنا کریم احمدی، مسعود نظرزاده و چند بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذاریم تا با روحیه‌ای خوب وارد تعطیلات نیم‌فصل شویم. در فصل نقل و انتقالات نیز به دنبال بازیکن خواهیم‌ بود و همانطور که می‌دانید تاکنون بیات و گرامی را جذب کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده همچنین درباره متوقف کردن سپاهان و پرسپولیس در هفته‌های گذشته لیگ گفت: از بازیکنانم ممنونم که بدون توجه به نام بازیکنان و تیم حریف به میدان رفتند و از جان برای تیم‌شان مایه گذاشتند. فراموش نکنید که اگر کمی بخت با ما یار بود، نخستین شکست پرسپولیس پس از 9 هفته را به این تیم مدعی تحمیل می‌کردیم. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها