به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

طالقانی: استقلال اهواز ساختار ندارد

طالقانی: استقلال اهواز ساختار ندارد

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت:‌ مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اهواز را نمی‌شناسم و اصلا نمی‌دانم او کیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد وضعیت استقلال اهواز و اینکه برای چهار یا پنجمین بار مدیرعامل این باشگاه تغییر کرد و فرشید فرجی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شده است، تصریح کرد: اصلا فرجی را نمی‌شناسم و برای اولین بار است که نام او به گوشم خورده است.

وی افزود: وقتی در جایی ساختار مدیریت نباشد این اتفاقات می‌افتد و هر هفته یک مدیرعامل جدید معرفی می‌شود. این نوع مدیریت جواب نمی‌دهد و همین اتفاق می‌افتد که می‌بینید و استقلال اهواز با 6 امتیاز در قعر جدول قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان تأکید کرد: این تیم ساختار ندارد. متاسفانه کسی که برای کمک به استقلال اهواز وارد این تیم شده است به دلیل نداشتن تجربه این اقدامات را انجام می‌دهد. منتظر تغییر این مدیر جدید هم باشید چرا که این انتخاب‌ها بدون دلیل و پشتوانه است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
3
آقای طالقانی شما بودین که اهلیتشون را تایید کردین الانم باید بخاطر مردم یه کاری بکنی بهتره با استانداری هماهنگ کنین .
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
حناب اقای طالقانی مدیریت فولاد خوزستان را که خوب می شناسید ...با وجود این همه انتقادات وپیشنهادات وتذکرات داده شده از طرف استاندار محترم ...حضرتعالی...هواداران...پیشکسوتان..سایر مسولین ..این اقایان مد یریت فولاد اعتنایی نکرده و کار خودشان را انجام می دهند وبه تبعات روحی وروانی ..و اجتماعی ان توجه ایی نکرده
سوسنگردی متعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
آقای طالقانی خواهشا از ساختار صحبت نکنید مگه فولاد ساختار نداره؟ بلای تیمهای فوتبال خوزستان مدیران بی عرضه ، غیر فوتبالی و دلال بازی که مرگ فوتبال خوزستان را دارن رقم میزنند
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
اقاى طالقانى چرا شما که متولى فوتبال هستيد اجازه اين کارها رو ميديد همه ما به نوعى مقصر هستيم اقاى طالقانى شما خيلى راحت و بدون دردسر ميتوانيد به اين کارها ورود کنيد پس تامل جايز نيست وقت وزمان بسيار کم است بخاطر نام خوزستان تيم را از چنگال دلالها خارج کن بخاطر جوانان متعصب خوزستان امور را در دست بگيريد.
اقاى طالقانى کار خير بر اين ملت استخاره نميخواد اگه اين سهميه در اصفهان بود از هزار کانال حمايت مالى ميشد ولى تو خوزستان هرکسى به نوعى چوب لاى چرخه اين تيم ميزاره عزم خود را جزم کن خداوند پشت وپناه شماس
يا على بگو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها