به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: گلزنی مقابل فولاد پیام خوبی برای ما دارد

تارتار: گلزنی مقابل فولاد پیام خوبی برای ما دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی راه آهن گفت: اینکه ما توانستیم در دیدار مقابل فولاد پس از 7 هفته به گل برسیم، پیام خوبی را برای تیم در ادامه فصل خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک راه‌آهن مقابل فولاد، اظهار داشت: بازی خیلی حساسی بود، خیلی خوشحالم که توانستیم در این دیدار به بازی برگردیم. تیمی که 7 هفته نتوانسته بود گل بزند و در این بازی هم در ابتدا گل دریافت کرد، توانست به بازی بازگردد که این پیام خوبی را برای تیم دارد.

وی افزود: گل‌زنی ما در این دیدار باعث می‌شود تا بازیکنان استرس گل‌زنی نداشته باشند، از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، اینکه تیمی پس از چندین هفته توانست گل‌زنی کند و آن هم درحالی که عقب افتاده بود، کار هر تیمی نیست. بازیکنان ما به خوبی نشان دادند، صمیمیت و دوستی را با یکدیگر دارند و برای موفقیت تیم فداکاری می‌کنند.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: ما در یک بازی 6 امتیازی توانستیم یک امتیاز کسب کنیم که این برای ما بد نبود؛ چراکه فولاد هم‌چنان پایین‌تر ازما قرار گرفت. امیدوارم در فصل نقل‌وانتقالات بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود.

تارتار درمورد گل‌زنی عباس‌زاده خاطرنشان کرد: خوشحالم که او در این بازی گل زد. او یک نیم‌فصل بیرون بود و اکنون می‌خواهد خیلی از مسائل را ثابت کند. مطمئن باشید او به روزهای خوب خود در پرسپولیس بازمی‌گردد و به همراه همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش خواهد کرد.

سرمربی راه‌آهن درمورد علت نیمکت‌نشینی ننزیچ گفت: این مسئله فنی بود، هر دو دروازه‌بان ما از گلرهای خوبی هستند که هر کدام عملکرد بهتری داشته باشند، درون دروازه قرار می‌گیرند. در این بازی هم به صلاحدید کادر فنی از دروازه‌بان‌ زیر 21 ساله های خود استفاده کردیم که او هم در مجموع عملکرد نسبتا خوبی داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سوسنگردی متعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
1
تیم راه آهن در چند بازی گل نزده بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
1
جناب تارتار بایدخوشحال باشی
فولادامسال برای دراوردن تیمها ازبحران فقط کارایی داره.همون کاری که واسه نفت تهران هم انجام داد.
خانزاذه فقط خوووووودت
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
1
این شما و اینممم خانزاده برگ برنده راه آهن گل سرسبد بازیکنای جذب شده اسکوهیچ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها