به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی استقلال خوزستان مقابل ملوان انزلی

مهدی رئیسی
تیم فوتبال استقلال خوزستان در سومین دیدار تدارکاتی در جزیره کیش در حضور امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال تهران مقابل ملوان انزلی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از جزیره کیش، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان انزلی از ساعت 15:10 دقیقه امروز در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان خاتمه پیدا کرد.

شاگردان عبدالله ویسی در این مسابقه ارائه گر فوتبالی ناب و دیدنی بودند تا جایی که تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک کیش را به وجد آوردند. حجت چهارمحالی در دقیقه هفتم تک گل استقلال خوزستان را به زیبایی وارد دروازه ملوان انزلی کرد تا استقلال پس از شکست دادن تیم های شاهین کیش و سپاهان اصفهان به سومین پیروزی متوالی در این جزیره برسد.

استقلال خوزستان در طول 90 دقیقه کاملاً برتر از تیم آبی پوش ملوان ملوان ظاهر شد و چند فرصت طلایی را هم روی دروازه حریف خلق کرد که با درخشش فوق العاده سنگربان ملوانی ها بی ثمر ماند. نمایش عالی شاگردان ویسی باعث شد تا فیروز کریمی پس از خاتمه مسابقه از نحوه بازی خوزستانی ها تعریف کرده و این پیروزی را به عبدالله ویسی و بهمن روشنایی تبریک بگوید.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از جزیره کیش حاکیست که تیم فوتبال استقلال خوزستان صبح فردا در کیش تمرین خواهد کرد و بعد از ظهر این جزیره را به مقصد اهواز ترک می کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
3
تشکر از سایت خوزستان اسپورت که با خبرهای جدید و دقیق باعث افتخار ما خوزستانی هاست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها