به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تعویق بازی اهواز بدلیل آلودگی هوای تهران

تعویق بازی اهواز بدلیل آلودگی هوای تهران

خوزستان اسپورت- تاریخ دیدار هفته شانزدهم تیم های استقلال اهواز و صبای قم تغییر خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه سازمان لیگ برتر برنامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر را تغییر داد و در اقدامی عجیب تاریخ و ساعت مسابقات هر سه تیم خوزستانی را به صورت همزمان برای ساعت 15 روز شنبه 5 دی تنظیم کرد، این موضوع با اعتراض دست اندرکاران فوتبال خوزستان همراه شد، چرا که طبق برنامه جدید سازمان لیگ باید دو بازی بصورت همزمان در استادیوم های غدیر و تختی اهواز انجام می‌شد و تیم های استقلال خوزستان و استقلال اهواز با تیم های سپاهان و صبا دیدار می‌کردند.

سازمان لیگ اعتراض خوزستانی‌ها را نپذیرفت و مقرر کرد که دو بازی به صورت همزمان در اهواز انجام شود اما به نظر می‌رسد که این تصمیم اجرایی نمی‌شود و سازمان لیگ ناچار است تاریخ بازی تیم های استقلال اهواز و صبای قم را تغییر دهد.

از آن جا که آلودگی هوای تهران باعث شد دیدار تیم های نفت تهران و استقلال اهواز از روز سه شنبه به امروز موکول شود، طبیعتاً تیم استقلال اهواز نمی‌تواند روز شنبه برابر صبای قم به میدان برود و دیدار این دو تیم باید حداقل یک روز به تعویق بیفتد.

مسئولان استقلال اهواز پیگیر این موضوع شده و منتظر اعلام نظر سازمان لیگ هستند. احتمالاً این دیدار به روز یکشنبه 6 دی موکول خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسن خوزستانی
|
United States of America
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
2
0
ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها