به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

ویسی: صد در صد راضی هستم

عبدالله ویسی می گوید از نقل و انتقالات نیم فصل فصل صد در صد راضی است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هیچ کجا لیگ یک کشور 53 روز تعطیل نمی‌شود و این تعطیلات بازیکنان را کسل و از لحاظ روحی دچار مشکل می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با وضعیت استقلال خوزستان و اردوی این تیم در کیش صحبت‌های زیر را انجام داد.

شرایط اردوی شما در کیش چطور است؟
وضعیت تیم در کیش بسیار خوب و مناسب است امکانات تمرینی مناسبی برایمان فراهم شده و قصد داریم نهایت استفاده را از حضور در این شهر ببریم. از لحاظ آب‌وهوایی کیش وضعیت بسیار خوبی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

امسال بسیاری از تیم‌ها اردوی خود را در کیش برگزار کردند دلیل این مسئله چیست؟
بله. با توجه به شرایط آب و هوایی این جزیره در فصل جاری خیلی‌ها برای برپایی اردو به کیش آمدند. استقلال هم امروز به کیش آمد و در حال حاضر پدیده، استقلال خوزستان، ملوان و سپاهان هم در کیش حضور دارند که این نشان می‌دهد تیم‌ها به حضور در این منطقه علاقمند هستند.

در فصل نقل و انتقالات جزو یکی از تیم‌هایی بودید که  بی سر و صدا کار کردید؟
براساس نیازمان بازیکن جذب کردیم. شرایطی نداشتیم که بخواهیم 10 تن از بازیکنانمان ریزش کنند و 10 بازیکن جدید جذب کنیم. دو سه خروجی داشتیم و 4 بازیکن جدید هم اضافه کردیم. حجت چهارمحالی و میثم بائو از قبل به ما اضافه شده بودند و مهدی سیدصالحی و محسن بیات را در تعطیلات اخیر جذب کردیم.

در کل از نقل و انتقالات رضایت داشتید؟
بله. صد در صد راضی هستم.

تعطیلی 54 روزه لیگ تیم شما را دچار مشکل نکرده است؟
به هر حال این نوع تعطیلی با این کیفیت در هیچ لیگی دیده نمی‌شود. در جایی ندیدم لیگی 53-54 روز تعطیل شود. البته اینکه از قبل می‌دانستیم لیگ این تعداد روز تعطیل می‌شود به ما کمک کرد که برنامه‌ریزی کنیم. این تعطیلات طولانی بازیکنان را از لحاظ روحی کسل می‌کند و در شرایطی که بازی برگزار نمی‌شود، باید تلاش کنیم آنها را در سطح بازی و کیفیت خوب حفظ کنیم که این مهم بسیار سخت و دشوار است

تیم ملی به زودی در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود و با قطر، بحرین و امارات هم‌گروه‌اند. این گروه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم و باید تمرکز کافی داشته باشیم تا به دور بعد صعود کنیم. در مرحله بعد با تیم‌های قوی‌تری روبرو می‌شویم که این اتفاق برای ما آسان‌تر از بازی مقابل بحرین، قطر و امارات است. این سه تیم مقابل ایران بسیار با انگیزه‌تر بازی می‌کنند و این امر کار را برای تیم ملی سخت می‌کند.

تمام تیم‌های آسیایی تدارکات بسیار خوبی داشتند به نظر شما شرایط ایران از این بابت خوب بوده است؟
با این حرف موافق هستم. تمام تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا با تدارکات بسیار مناسب و برگزاری بازی‌های دوستانه کافی به میدان می‌آیند. متاسفانه تیم ملی این شرایط را نداشته و نتوانستیم بازی‌های خوبی برگزار کنیم. در کل نگاهم مثبت است و امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.

چقدر احتمال می‌دهید تیم ملی از گروه خود صعود و در مسابقات به موفقیت برسد؟
در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل پس از قبول شکست مقابل لبنان تقریبا اکثر اهالی فوتبال می‌گفتند ما صعود نمی‌کنیم. در همان شرایط با قاطعیت می‌گفتم به طور مستقیم راهی جام جهانی می‌شویم. اکنون نظرم کمی با آن موقع متفاوت است و اعتقاد دارم که در گروه بسیار خطرناکی قرار گرفتیم. اگر تمرکز نداشته باشیم و با برنامه در میدان حاضر نشویم در این گروه دچار مشکل می‌شویم به هیچ وجه نباید حریفامانمان را دست کم بگیریم.

علی کریمی یک روز قبل از اعزام تیم ملی به استرالیا از همراهی تیم ملی کناره‌گیری کرد، فکر می‌کنید دلیل این تصمیم چه بود؟
حتما اتفاقاتی افتاده که باعث شده کریمی این تصمیم را بگیرد. کریمی وقتی با آن انگیزه می‌پذیرد کنار تیم ملی باشد و کارش را شروع می‌کند باید دید چه دلیل باعث شده که او در آستانه سفر به استرالیا از حضور در تیم ملی منصرف شود. این اتفاقات به ضرر فوتبال و تیم ملی است. امثال کریمی اسطوره‌هایی هستند که می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند. نکته جالب توجه این است که هیچکس این موضوع را پیگیری نمی‌کند. به هرحال یکی از بزرگان فوتبال از تیم ملی کناره‌گیری کرد و بهتر بود این مسئله و چرایی آن پیگری شود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها