به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

دعوت مهاجم نفت مسجدسلیمان به 2 تیم ملی

جوانترین بازیکن دوره چهاردهم لیگ برتر حضوری همزمان در دو تیم ملی ایران دارد.
مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان به صورت همزمان در اردوهای تیم های ملی جوانان و امید ایران حضور پیدا می کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا کرملاچعب مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که با 17 سال از سوی سازمان لیگ به عنوان جوانترین بازیکن لیگ چهاردهم معرفی شده، از امروز در اردوی انتخابی تیم ملی امید ایران حاضر شده است. این بازیکن جوان خوزستانی چند روز قبل در بازی تدارکاتی تیم ملی جوانان ایران برابر تیم ملی نوجوانان ایتالیا وظیفه کاپیتانی تیم ملی جوانان را به عهده داشت.

رضا کرملا چعب در گفت و گویی کوتاه با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: خوشبختانه کمک کادر فنی و مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان باعث شد از نظر فنی و روحی به شرایط ایده آل برسم. از امروز همراه با عارف سلیمان احمد، احسان علوان زاده و سجاد موسوی از تیم نفت مسجدسلیمان در تمرینات تیم ملی امید حاضر شده ایم و تلاش می کنیم تا نمایندگان شایسته ای برای فوتبال باسابقه مسجدسلیمان و خوزستان باشیم.

کرملاچعب از حضور همزمان در تمرینات و اردوهای تیم های ملی امید و جوانان ابراز شادمانی کرد و گفت: این باعث افتخارم است که به دو تیم ملی ایران دعوت شده ام و همه تلاشم را می کنم تا رضایت کادر فنی تیم های ملی را جلب کنم.

رضا کرملاچعب متولد سال 76 در شعیبیه شوشتر می باشد که در آکادمی باشگاه فولاد خوزستان زیر نظر موسی سواری مربی سازنده فوتبال خوزستان رشد کرد. کرملاچعب پس از کسب عنوان آقای گل فوتبال نوجوانان کشور به تیم ملی نوجوانان ایران نیز راه پیدا کرد.

در حالی که انتظار می رفت امسال شاهد حضور کرملاچعب در تیم اصلی فولاد خوزستان به عنوان یکی از سهمیه های تیم جوانان فولاد باشیم، سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان تشخیص داد که آقای گل فوتبال نوجوانان ایران در سطح تیم جوانان فولاد نیست! این اتفاق هر چند که باعث شد کرملاچعب مجبور به ترک فولاد خوزستان شود، اما فرصتی بود تا او با لباس نفت مسجدسلیمان به عنوان جوانترین بازیکن لیگ برتر ایران به میدان برود و حضوری همزمان در دو تیم ملی داشته باشد.

دعوت مهاجم نفت مسجدسلیمان به 2 تیم ملی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
1
4
خیلی حرص میخورم که نذاشتنش تو فولاد باشه. یعنی آقای گل ایران در سطح تیم جوانان فولاد نیست؟؟؟
خیلی امید بستم به کرملاچعب. انشالله که روز به روز پیشرفت کنه و به یه ستاره بزرگ تبدیل بشه. فقط میدونم فولاد حسرتش رو خواهد خورد. الان باید تو فولاد میبود و به این تیم کمک میکرد...
به امید موفقیت همه خوزستانی ها و همه تیم های خوزستانی
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
1
3
متاسفم سرمربی جوانان فولاد فقط دنبال بازیکنای غیرخوزستانی میره الان 18 تا بازیکن غیربومی داره جوانان فولاد من نمیگم نباید از بیرون بازیکن بیارن ولی چی میشه اگه بازیکنای خوب بومی رو بذارن توی تیم بمونن؟
توفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
2
شاید دهکردی فکر کرده اگه بمونه توفولاد دیرتر پیشرفت می کنه
باتوجه به مهاجمای که داریم برای بازیکن ۱۷ساله بازی بهش نمیرسه .امیدوارم موفق باشه .
مدیر پایگاه با سلام
حذف نام این بازیکن از لیست جوانان فولاد ارتباطی به مدیرعامل نداشته و به تشخیص فنی سرمربی جوانان فولاد انجام شد.
خورشيد جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
1
3
اميدوارم دوباره به فولاد برگرده به هرحال محصول باشگاه فولاده
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
ضمن تبریک به احسان علوان زاده بازیکن خوش تکنیک فوتبال خوزستان با وجود اینکه فصل گذشته توانسته بود با گلزنی در مقابل راه اهن و بازی های خوب برای استقلال خوزستان و تبدیل شدن به پدیده لیگ برتر با وجود اینکه با مصدومیت روبه رو شده و دعوت به تیم ملی امید نتوانست شایستگی های خود را نشان دهد و بار دیگر با دعوت مجدد به تیم ملی امید بتواند نماینده خوبی برای نفت مسجدسلیمان و استان خوزستان باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها