به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اسدی: بازی با فولاد سخت‌تر از پرسپولیس است

اسدی: بازی با فولاد سخت‌تر از پرسپولیس است

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای تیم سابقم آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم و امیدوارم تغییراتی که در این تیم به بوجود آمده است، به نفع تراکتور و هوادارانش باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از آناج، مرتضی اسدی ابتدا در خصوص شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: واقعا مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم و می‌توانستیم با امتیاز به تبریز برگردیم.

وی تأکید کرد: روی یک اشتباه، تیم پرسپولیس به گل رسید، در نیمه دوم هم دیدید که فوتبال هجومی و زیبایی را بازی کردیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم که متاسفانه این کار انجام نشد ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

کاپیتان گسترش فولاد در خصوص بازی با فولاد هم بیان داشت: طبیعتا بازی به مراتب سخت‌تری نسبت به پرسپولیس داریم. فولاد امسال نتایج خوبی نگرفته و مطمئنا بازیکنان این تیم انگیزه‌های فراوانی مقابل ما خواهند داشت. انشالله با اداره کردن بازی و با یک فوتبال منطقی و زیبا بتوانیم فولاد را شکست داده و باخت به پرسپولیس را جبران کنیم.

مرتضی اسدی در پایان در رابطه با تغییرات کادرفنی تراکتورسازی تصریح کرد: برای تیم سابقم آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم. امیدوارم این تغییراتی که بوجود آمد به نفع تراکتور و هوادارانش باشد و تراکتورسازی بتواند دوباره همان تراکتوری شود که همگان انتظارش را دارند، چون لیاقت هواداران تراکتور بیش از اینهاست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
2
خنده دار ترین جک نیم فصل بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها